طرح تکریم ایتام در حرم مطهر رضوی برگزار شد
کد خبر: 3325798
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
با حضور مسئولان استان؛

طرح تکریم ایتام در حرم مطهر رضوی برگزار شد

گروه اجتماعی: طرح تکریم ایتام و ضیافت افطار همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان استانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، لحظه افطار نور خدا می‌بارید، در شب شهادت امام و پدر شیعیان امیرالمومنین(ع) چه زیبا بود که یادی از ایتام شده و مسئولان خود را موظف کرده بودند در این مراسم حضور پیدا کنند.

سه شب از ماه مبارک رمضان ویژه تکریم ایتام است که در حرم علی بن موسی الرضا(ع) اطعام شوند، در هر سه شب سه هزار یتیم پای سفره خوان رضوی می‌نشیند و چه زیباست کودکی که حس کند پدری به بزرگی امیرالمؤمنین(ع) و کرم ضامن آهو دارد.

طرح تکریم ایتام و ضیافت افطار شامگاه، 16 تیرماه همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد و سایر مسئولان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم، نشستن بر سر خوان رضوی را یک افتخار دانست و افزود: جای افتخار است که در شب شهادت حضرت علی(ع) در یک فضای معنوی، همسفره کسانی شویم که دلشان به یاد خدا روشن است.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، محمود عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، مسئولان کنسولگری افغانستان و پاکستان در مشهد و سایر مسئولان از جمله میهمانان این ضیافت الهی بودند.

مهمانان ویژه امام رضا(ع) پس از افطار به جمع عزاداران و شب زنده داران لیله القدر پیوستند و در جوار بارگاه منور رضوی دیده خود را به اشک در شب شهادت مولای خوبی‌ها زینت بخشیدند.

captcha