اقتدار رهبری حکام آل سعود را از خواب غفلت بیدار کرد
کد خبر: 3379524
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷

اقتدار رهبری حکام آل سعود را از خواب غفلت بیدار کرد

گروه سیاسی: سخنان هشداردهنده رهبر معظم انقلاب به آل سعود، باعث شد این رژیم مواضع خود را نسبت به ایران تغییر دهد به گونه‌ای که با قاطعیت و اقتدار رهبری و دولت، حکام آل سعود از خواب غفلت بیدار شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه منا با حضور قشرهای مختلف مردم بردسکن شب گذشته، 12 مهرماه در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار و قشرهای مختلف مردم  حضور داشتند، یاد و خاطره این سفرکردگان کوی عشق را با قرائت قرآن گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام سید کاظم سالاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن، در این مراسم گفت: حوادثی که طی یک ماه گذشته در مکه و منا اتفاق افتاد نشان از بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود است لذا باید توجه داشت دولتی که نتواند امنیت زائران را در سرزمین وحی تأمین کند، عرضه مدیریت کنگره عظیم حج را ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن، آل سعود را بدون شک مقصر این حادثه دردناک برشمرد و این ضایعه اسفبار را سندی محکم بر بی کفایتی این خاندان در اداره حرمین شریفین دانست و گفت: همچنین دردناک ترین بُعد این حادثه دلخراش، فرافکنی و بی تدبیری حکام سعودی در مرهم نهادن بر زخم مصیبت دیدگان و تعلل در شناسایی و تحویل پیکر پاک جان باختگان به خانواده‌های داغدارشان است.

وی به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان اشاره کرد و یادآور شد: سخنان هشداردهنده رهبر معظم انقلاب به آل سعود، باعث شد این رژیم مواضع خود را نسبت به ایران تغییر دهد به گونه‌ای که با قاطعیت و اقتدار رهبری و دولت، حکام آل سعود از خواب غفلت بیدار شدند.

حجت‌الاسلام سالاری به گوشه‌هایی از جنایات آل سعود در طول تاریخ اسلام تاکنون اشاره کرد و افزود: دشمنان با این گونه حرکات موذیانه می‌خواهند مسلمانان موسم حج تمتع را تعطیل کنند در صورتی که مسلمانان حضورشان را در کنگره عظیم حج  پررنگ‌تر خواهند کرد، ضمن اینکه ایران اسلامی حقوق مربوط به زائران خانه خدا را پیگیری و کوتاه نخواهد آمد.

وی ابراز کرد: همه حوادث و کشتاری که در کشورهای دیگر از جمله یمن، عراق و سوریه رخ می‌دهد، رد پای آل سعود در آن نمایان است از همین رو با این حرکات می‌خواهند بین فِرَق اسلامی و امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن عنوان کرد: تمام اهداف دشمنان این است  که کشورها را در مقابل ایران اسلامی قرار دهند، اما با آن بیداری اسلامی که در جهان اسلام به وجود آمده، تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ناکام خواهد ماند و همچنان حمایت و دفاع خود را از مظلومان عالم  خواهند داشت.

بنابر این گزارش، در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به نوحه‌خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

یادآور می‌شود، نظیر این مراسم در مراکز بخش‌های انابد و شهرآباد و تمامی روستاهای پرجمعیت دارای روحانی با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

captcha