جلسه هماهنگی برنامه‌های اردوی راهیان نور در مشهد برگزار شد
کد خبر: 3478379
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

جلسه هماهنگی برنامه‌های اردوی راهیان نور در مشهد برگزار شد

گروه اجتماعی: جلسه هماهنگی برنامه‌های اردوی راهیان نور در مدت زمان باقی مانده از سال تحصیلی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاون هماهنگ‎کننده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جلسه هماهنگی برنامه‌های اردوی راهیان نور در مدت زمان باقی مانده از سال تحصیلی ششم اسفندماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاون هماهنگ‎کننده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

سیدجواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی موثر است که در شرایط مالی سخت فعلی تلاش کردیم با هماهنگی دوبخش از لحاظ تعداد کمی و کیفیت اردوها شرایط خوبی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌هایی از این دست که بر اساس اعتقادات مذهبی و ملی ما شکل می‌گیرد با یاری خداوند و پشتیبانی شهدا همواره به شکل خوبی صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: لازم است برای فراگیری و ارائه دستاوردهای سفر دانش‌آموزان به این اردوی معنوی نمایشگاهی تدارک دیده شود.
حسینی بابیان این که اقدامات فرهنگی متعددی در حاشیه این اردوها برنامه‎ریزی شده در این زمینه ادامه داد: در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی برای اجرای کیفی اردوهای راهیان نور و همچنین نوآوری در اعزام دانش‌آموزان خاص انجام شده که باید اطلاع‌رسانی در خصوص آن‌ها برای کشوری شدن طرح‌ها صورت گیرد.
همچنین سرهنگ افراسیابی، معاون هماهنگ‎کننده سپاه امام رضا(ع) نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری نزدیک آموزش و پرورش استان با این نهاد در برگزاری مطلوب و کیفی این اردوها ابراز کرد: خوشبختانه بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام شده بود امسال رقم اعزام دانش‌آموزان استان به این اردوها به بیش از ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

captcha