آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی از دستاوردهای سازمان دارالقرآن
کد خبر: 3480106
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی از دستاوردهای سازمان دارالقرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی از دستاوردهای سازمان دارالقرآن الکریم در قالب پورتال خبر داد.

یوسف افراش، معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان اینکه آماده‌سازی یک مجموعه نمایشگاهی از محصولات سازمان دارالقرآن الکریم از سال گذشته آغاز شده است، گفت: این مجموعه نمایشگاهی که در قالب ارائه محصولات و دستاوردهای قرآنی سازمان خواهد بود امسال در سازمان دارالقرآن الکریم آماده می‌شود.
معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم عنوان کرد: بخش اعظم آماده‌سازی این مجموعه نمایشگاهی انجام شده است که به زودی کامل می‌شود؛ تلاش داریم، بتوانیم این مجموعه نمایشگاهی از محصولات و دستاوردهای سازمان دارالقرآن را به گونه‌ای آماده کنیم که علاوه بر استقرار در سازمان دارالقرآن امکان انتقال به فضاهای مناسب نمایشگاهی در خارج سازمان را نیز داشته باشد.
وی یادآور شد: فضایی را در سازمان دارالقرآن پیش‌بینی کرده‌ایم تا این مجموعه نمایشگاهی در آن قرار گیرد اما به دنبال این هستیم که این مجموعه نمایشگاهی را به حالت پورتال تبدیل کنیم تا بتوانیم در نمایشگاه‌های مختلف که در تهران و سایر استان‌ها برگزار می‌شود نیز نمایش دهیم.
افراش در ادامه گفت: سازمان دارالقرآن الکریم طی چند دهه فعالیت خود محصولات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف از جمله؛ کتاب، نرم‌افزار، قرآن و... دارد که این مجموعه فعالیت‌ها و آثار در قالب این مجموعه نمایشگاهی عرضه خواهد شد.
وی ادامه داد: به زودی این مجموعه نمایشگاهی در قالب پورتال آماده می‌شود و علاوه بر نمایش در فضای مجزایی در سازمان دارالقرآن الکریم آماده انتقال به نمایشگاه‌های مختلف در شهرستانها‌ و استان‌ها نیز خواهد بود.

captcha