قدردانی از دو اثر قرآنی در همایش کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 3481119
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
در جایزه کتاب سال ابن‌سینا؛

قدردانی از دو اثر قرآنی در همایش کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی

گروه دانشگاه: آئین اختتامیه همایش جایزه کتاب سال ابن‌سینا دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۵ اسفندماه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و از مولفان دو اثر «جلوه‌هایی از هنر تصویرآفرینی در قرآن» و «قرآن در شعر پارسی» قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، همایش جایزه کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۵ اسفندماه با شناخت آثار بر‌تر در حوزه‌های، کلیات، اجتماع، فلسفه، دین و ادبیات در واحد علوم و تحقیقات به کار خود پایان داد.

در محور کلیات، کتاب‌هایی با عنوان «پژوهش در ترویج فرهنگ تئا‌تر» تالیف روح‌الله جعفری و کتاب «انسان و محیط رویکرد روان‌شناختی به معماری و شهرسازی» از سیده میرزا طبائیان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در محور اجتماع، ۱۱ عنوان کتاب شامل، مدیریت استراتژیک منابع انسانی تالیف ناصر میرسپاسی، جامعه‌شناسی ارتباطات تالیف باقر ساروخانی، جمعیت‌شناسی علم میان رشته ترجمه و تالیف محمد سیدمیرزایی، حقوق مبارزه با تروریسم هسته‌ای در اسناد بین‌المللی تالیف پیمان نمامیان و شهلا معظمی، ضرورت دلالت و جهان‌های ممکن تالیف محمد سعیدی‌مهر، روش‌های تحقیق در فعالیت‌های بدنی ترجمه و تالیف فرشاد تجاری و علی‌محمد امیرتاش، مدیریت دارایی بدهی (ترجمه و اقتباس) فریدون رهنمای رود پشتی، نظریه‌های جامعه‌شناسی ترجمه و تالیف منصور حقیقتیان، آمارهای مالی دولت، ویژگی‌ها و چالش‌ها تالیف تقی ترابی و محمد جوادی برگزیده شدند.

در محور فلسفه، کتاب‌هایی شامل «علم، اخلاق و سیاست» تالیف رضا داوری، «فرهنگ توصیفی انجمن روان‌شناسی آمریکا APA» تالیف حسن احدی، «حقوق کار» تالیف فرشید هکی، «روان‌شناسی اجتماعی سازمانی» به تالیف امین برازنده و سیدحمید آتش‌پور، «نظریه‌های رشد» ترجمه و تالیف مجتبی امیرمجد مورد تقدیر قرار گرفتند.

در محور دین نیز تالیف‌هایی همچون جلوه‌هایی از هنر تصویرآفرینی در قرآن از حمید محمد قاسمی و سبک زندگی رضوی (ازدواج و خانواده) از حجت‌الاسلام محمدتقی فعالی تقدیر شدند.

همچنین در محور ادبیات، کتاب‌هایی شامل قصه‌گویی و نمایش خلاق به تالیف ناصر قلی بوالحسنی، قرآن در شعر پارسی تالیف امیر اسماعیل آذر، درآمدی بر مبانی ترجمه (فارسی به عربی و عربی به فارسی) تالیف عنایت‌الله فاتحی‌نژاد و کتاب «خیره در تصویر خود» تالیف عباس باقی‌نژاد برگزیده شدند.

لازم به ذکر است در محور پایان‌نامه‌ها، رساله‌هایی شامل نسبت طبیعیات قدیم و جدید با نظام نفس‌شناسی صدرائی از امید آهنچی و رساله‌ای با عنوان ارائه مدلی مناسب خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از جی آی اس و تاکید بر داده‌های مکانی کتابخانه از رویا پورنقی تقدیر شدند.

captcha