ثبت‌نام 6116 داوطلب در یازدهمین طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان تاکنون
کد خبر: 3484880
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
رمضانی‌فرد خبر داد:

ثبت‌نام 6116 داوطلب در یازدهمین طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان تاکنون

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم از ثبت‌نام شش هزار و 116 داوطلب در یازدهمین طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان تا این لحظه خبر داد و اظهار کرد: نام‌نویسی تا 13 فروردین‌ماه ادامه دارد.

محمد رمضانی‌فرد، مسئول دبیرخانه اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان در یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن که در رشته‌های 10، 20 و 30 جزء قرآن برگزار می‌شود، گفت: تا کنون شش هزار و 116 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌کنندگان بیشتر بانوان هستند، ادامه داد: از این تعداد چهار هزار و 863 نفر از بانوان و هزار و 253 نفر از آقایان هستند.
رمضانی‌فرد با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح تا 13 فروردین‌ماه تمدید شده است و امکان تمدید مجدد آن وجود ندارد،عنوان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده از بازه زمانی 15 تا 20فروردین‌‌ماه می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعاتشان از طریق پایگاه اینترنتی تلاوت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: ویرایش و تغییر اطلاعات، اسناد و اجزاء پیوست اطلاعات ثبت‌نامی با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور انجام می‌گیرد.
مسئول دبیرخانه اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم با تأکید بر اینکه آزمون فوق بالاترین آزمون از نظر ارزش مدرک و بزرگ‌ترین آزمون حفظ کشور است، تصریح کرد: تاکنون بیشترین ثبت‌نام کنندگان از استان‌های تهران و سپس اصفهان، قم، خراسان رضوی و کرمان بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اعلام جزئیات بیشتر و به تفکیک استان‌ها متعاقباً اعلام می‌شود، تأکید کرد: اما از استان تهران هزار و 202 نفر شامل مناطق شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و جنوب غرب در یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم تاکنون ثبت نام کرده‌اند.
captcha