تنوع تولیدات عفاف و حجاب در عین توجه به ارزش‌ها/ از تولید پوشاک هنجارشکنانه اجتناب شود
کد خبر: 3523399
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
رشیدیان خواستار شد:

تنوع تولیدات عفاف و حجاب در عین توجه به ارزش‌ها/ از تولید پوشاک هنجارشکنانه اجتناب شود

گروه سیاسی: استاندار خراسان رضوی بر تولید محصولات متنوع حوزه پوشش تأکید کرد و یادآور شد: تولیدات ما در حوزه عفاف و حجاب باید در عین توجه به ارزش‌ها، تنوع نیز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، ظهر امروز، 26 مردادماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، بر لزوم توجه دادن مردم به مفاهیمی چون پوشش برتر تأکید کرد.
وی در همین زمینه افزود: باید از محدوده‌ای که به حرم نزدیک می‌شویم، توجه مردم را به ورود به حریم قدسی امام رضا(ع) جلب کنیم؛ این کار باید در کلیه هتل‌ها، پاساژها و ... اطراف حرم، با یک سری جملات و مضامین تأثیرگذار صورت گیرد.
نیروی انتظامی با معاندان و هنجارشکنان عرصه پوشش برخورد کند
وی یادآور شد: در مسیر پیرامون حرم رضوی مسلما بانوان محجبه بیشترند اما همیشه ناهنجاری‌ها خود را بیشتر نشان می‌دهد؛ گرچه در این موارد، حتی یک مورد هم زیاد است اما باید نیروی انتظامی با افراد اندکی که از معاندان محسوب می‌شوند و به دنبال هنجارشکنی هستند، برخورد کند.
رشیدیان همچنین بیان کرد: نیروی انتظامی بانوانی را در پیرامون حرم رضوی مستقر کرده است تا مبادرت به تذکر لسانی کنند اما بنده به عینه دید‌ه‌ام که تأثیرگذاری تذکر یک خادم به مراتب از آن بیشتر است لذا درخواست می‌کنم این خادمان فرهنگی در محدوده خارج از حرم مطهر به این اقدام مبادرت ورزند.
اهدای چادر به چهره‌های شاخص ورزشی بانو
وی همچنین خواستار شد: به بانوان برجسته همچون ورزشکارانی که برای رقابت‌های ورزشی پا به مشهد مقدس می‌‌گذارند، به عنوان تبرک از سوی آستان قدس رضوی چادر اهدا و با اقدامات تشویقی اینچنینی، فرهنگ عفاف و حجاب گسترش داده شود.
رشیدیان در ادامه بر تولید محصولات متنوع حوزه پوشش تأکید کرد و یادآور شد: تولیدات ما باید در عین توجه به ارزش‌ها تنوع داشته باشد، علاوه بر آن، تولیدکنندگان از تولید پوشاک هنجارشکنانه اجتناب کنند.
آمار بیشترین کالای قاچاق در حوزه البسه متعلق به مشهد است
وی در خاتمه با بیان این مطلب که آمار بیشترین کالای قاچاق در حوزه البسه متعلق به مشهد است، بر ضرورت برخورد با قاچاق کالا تأکید و اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد توجه در اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد است که قاچاق کالا یکی از مظاهر آن به شمار می‌‌رود.
captcha