فتوای تاریخی امام راحل و زندگی جهنمی مهره سوخته صهیونیسم
کد خبر: 3573708
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

فتوای تاریخی امام راحل و زندگی جهنمی مهره سوخته صهیونیسم

گروه سیاسی: در حالی رژیم نامشروع صهیونیسم یا به تعبیر رهبری، سگ هار منطقه به خیال خود با سفارش، چاپ و توزیع کتاب آیات شیطانی جایگاه پیامبر(ص) و قرآن را متزلزل و راه را برای تداوم توهین به مقدسات اسلام باز می‌کرد که فتوای تاریخی امام خمینی(ره) در 25 بهمن سال 67 آب پاکی را بر دست همگان ریخت و زندگی منحوس سلمان رشدی و امثالهم را تا ابد جهنمی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از صدر اسلام تاکنون، کفار، مشرکان و حتی برخی از مسلمانان به تقابل و ضدیت با آیات قرآن بر آمده‌اند عد‌ه‌ای به نام دین و فرقه جدید همچون باب، و عده‌ای نیز به نام روشنفکری و پایان عمر دین و مذهب.
با همه فرار و نشیب‌هایی که اسلام و به ویژه مذهب تشیع، در تاریخ به خود دیده است، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به اسلام جان تازه‌ای بخشید، جانی که به مزاج خیلی‌های خوش نمی‌آمد، بنابراین آنها که اسلام را منهای کشورداری می‌خواستند یا آنها که تاریخ مصرف دین را خواب دیده بودند دست به کار شدند، از جنگ تحمیلی گرفته تا جبهه فرهنگی که نمونه آن فعالیت‌های سلمان رشدی است.
البته این تقابل همچنان که گفته شد امر تازه‌ای نیست همان‌هایی که علیه پیامبر(ص) و امام علی(ع) توطئه می‌کردند و قرآن بر نیزه، در رسمی تازه‌تر کتاب آیات شیطانی را به سفارش رژیم نامشروع صهیونیستی یا به قول رهبری سگ هار منطقه و حامیانش تألیف کردند.
کتاب سلمان رشدی، سرشار از توهین به پیامبر(ص) و قرآن، کمی بعد از پایان جنگ تحمیلی در مهرماه سال 67 به چاپ رسید، البته سابقه توهین‌ و خودزنی‌های این به ظاهر مسلمان تبعه انگلیس به کتاب آیات شیطانی منحصر نمی‌شود چنانچه در کتبی مانند «شرم»، «بچه‌های نیمه شب» و «لبخند یوزپلنگ» تفکرات موهن خود را درباره اعتقادات و مقدسات عنوان کرده بود که با اعتراضات و ممنوعیت‌هایی نیز مواجه شد اما کتاب آیات شیطانی خاصه برای تقابل با اسلام و انقلاب به سفارش صهیونیست آن هم با تشریفات خاص خود تألیف و چاپ شد.
بعد از انتشار این کتاب موج اعتراضات در لبنان، بنگلادش، پاکستان، هند و حتی در کشورهای غربی که مسلمانان اقلیت محسوب می‌شدند آغاز شد، و عده‌ای نیز در این راه به شهادت رسیدند، البته در این میان مجامع حقوق بشر و جیره‌خواران استعمار که همین امروز هم در حد مترسک در دنیای اسلام نقش آفرینی ندارند، یا سکوت پیشه کردند یا آشکارا از این اقدام سلمان رشدی حمایت کردند، اما امام خمینی(ره) آب پاکی را بر دست همگان ریخت و در پیامی قاطع، در 25 بهمن سال 67 فرمودند: 
بسمه تعالی
انا لله وانا الیه راجعون
به اطلاع مسلمانان غیور سراسرجهان می‌رسانم، مولف کتاب آیات شیطانی که علیه اسلام و پیامبر و قرآن تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن محکوم به اعدام می باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعا آنان را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرات نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هرکس در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله. ضمنا اگر کسی دسترسی به مولف کتاب دارد ولی خود قدرت آن را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
روح الله الموسوی الخمینی25/11/1367
بعد از گذشت سال‌ها از ماجرای انتشار کتاب و تلاش‌های سلمان رشدی برای چاپ مجدد در آمریکا و ترجمه آن به زبان‌های مختلف و البته اقدامات مسلمانان در اجرای حکم امام خمینی(ره)، سلمان رشدی در پناه محافظان انگلیس، زندگی جهنمی خود را سپری می‌کند و البته غرب نیز برای التیام دردهای این مهره سوخته، گهگاهی مدال‌هایی بابت توهماتش به او می‌دهد.
حجت‌الاسلام سید احمد میرمهدی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، درباره فتوای امام راحل به خبرنگار ایکنا گفت: علت فتوای حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی، توهین این شخص به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و افترا به قرآن و خدا بود، سیاست استعمار برای پایین آوردن منزلت رهبران دینی، ترویج اباحه‌گری است، غارت ملت‌ها به ویژه ملل مسلمان که دارای ذخائر و معادن طبیعی فراوان هستند از دلایل همین ترویج لاابالی‌گری و توهین به رهبران دینی است. 
وی تصریح کرد: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی و رشد اسلام در جهان، دشمنان به این فکر افتادند که این جایگاه را بشکنند، تألیف کتاب آیات شیطانی و حمایت‌های آمریکا و انگلیس از این شخص موهن حاکی از غرض‌ورزی آنها نسبت به اسلام داشت، حتی برخی معتقدند مؤلف این کتاب بنابر پیشینه زندگی‌اش تعادل روحی نداشته است.
حجت‌الاسلام میرمهدی ادامه داد: کتاب آیات شیطانی مدتی طول کشید تا در اقصی نقاط جهان منتشر شود، این خبر وقتی به امام رسید فرمودند؛ این مسئله مسئله‌ای نیست که بتوان در مقابل آن ساکت ماند، ایشان طی حکمی اعلام کردند که مسلمانان هرجا سلمان رشدی را ببینند می‌توانند او را به قتل برساندند. پس از انتشار حکم ایشان، آرامش و آسایش، چهره خود را از مؤلف کتاب آیات شیطانی گرفت و او را در انزوا فرو برد. 
وی ادامه داد: انتشار کتاب آیات شیطانی و موج عظیم اعتراضات مسلمانان و اقلیت‌های دینی نشان داد اگر فردی دست به چنین اقدامی بزند زندگی برایش جهنم خواهد شد، این امر نتیجه صدور حکم قاطع و تاریخی امام خمینی(ره) بود.
حجت‌الاسلام میرمهدی هدف دشمنان از حمایت سلمان رشدی را شکستن اسلام خواند و تصریح کرد: انگلیس و صهیونیست قصد داشتند مردم را نسبت شعائر اسلامی بی‌تفاوت کنند، اما پیش‌بینی حکم قاطع امام راحل را نمی‌کردند به خیال خودشان با انتشار چنین مطالبی کار اسلام و انقلاب را یکسره می‌کنند. 
وی با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی مسلمانان در هیچ مسئله‌ای پذیرفته نیست، اظهار کرد: مسلمان باید نسبت به تمام رخدادها غیرت داشته باشد، بی‌تفاوتی به مسلمانان ضربه می‌زند، بنده اعتقاد دارم مسلمانان هر زمان تکلیف خود را به درستی انجام دادند موفق شدند و از چنگال شیطان در امان ماندند و هر وقت کوتاهی کردند آسیب دیدند؛ لذا تمام مسلمانان باید در برابر دشمنان اسلام اتحاد خود را حفظ کنند.
captcha