نظام اسلامی ایران منادی آزادی انسان‎ها در جهان هستی است
کد خبر: 3586167
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
استاندار خراسان رضوی:

نظام اسلامی ایران منادی آزادی انسان‎ها در جهان هستی است

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان رضوی گفت: بزرگترین دستاورد نظام اسلامی، استقلال، آزادی، پیشرفت و عدالتی است که طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، برای این ملت به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان، ضمن تبریک 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برکات پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت مردم سالار دینی در کشور، افزود: ارمغان جمهوری اسلامی ایران، استقلالی است که هیچ قدرتی نتوانست آن را خدشه‌دار کند. 
وی اظهار کرد: نه تنها در این سال‌ها، دولت و نظام ما مدافع آزادی در حوزه‌ی داخلی بوده، بلکه منادی آن در جهان هستی است. 
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: پیشرف و عدالتی که امروز محقق شده و همواره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر آن تاکید دارند و شعار همیشگی ملت ما بوده؛ از دیگر دستاوردهای این نظام مقدس است. 
رشیدیان، توسعه‌ی علمی و ارتقا جایگاه کشور در دنیا به همت جوانان مستعد و توانمند را از دیگر برکات این نظام بر شمرد و تاکید کرد: قطعا با تقویت انسجام و همدلی دولت و ملت این روند همچنان ادامه خواهد یافت.   
وی اظهار کرد: این روز پر افتخار و کرانه‌ی امید در تاریخ ایران، حاصل رهبری حکیمانه حضرت امام(ره)، وحدت و همدلی امت حزب الله و خون بهترین فرزندان غیور این سرزمین بود که دستاورد عظیم آن حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتحاد واقعی مردم ایران و نمایش تابلوی زیبای لبیک به استقرار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان است.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بدون تردید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، دوازدهم فروردین 58 مقطع تاریخی بی نظیری در تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود و بی شک این روز مظهر یکپارچگی مردم، روز شاخص مردم سالاری، جلوه‌ی جمال عدالت‌خواهی و آینه‌ی تمام نمای استکبارستیزی ملت غیور ایران است. 
captcha