نشست ادبی روز قلم در زرندیه برگزارشد
کد خبر: 3615975
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

نشست ادبی روز قلم در زرندیه برگزارشد

گروه فرهنگی: نشست ادبی روز قلم با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستان زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، مراسم روز قلم  عصر روز چهارشنبه، 14 تیرماه در محل این اداره برگزار شد. در این نشست جعفر نخستین، فرماندار، محمد قناتی، معاون فرماندار، احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرگرد مهجوری فرمانده سپاه و تعداد دیگری از مسئولین ادارات و نهادها به همراه شاعران، ادیبان و نویسندگان شهرستان حضور داشتند.
نشست ادبی روز قلم در زرندیه برگزارشد
جعفر نخستین فرماندار شهرستان زرندیه در این مراسم گفت: اصحاب فرهنگ و هنر همیشه نقش بسزایی در فعالیت‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.این اهل قلم بودند که با ثبت وقایع مهم تاریخی در انتقال تجربیات گذشتگان به نسل‌های بعدی نقش داشتند.
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز در این نشست بر اهمیت مسائل فرهنگی هنری و نقش آن در پیشرفت جامعه تأکید کرد و افزود: توسعه شهرستان می‌بایست متوازن باشد بصورتی که توسعه فرهنگی شهرستان همگام با توسعه صنعتی و کشاورزی مد نظر قرار گیرد و این میسر نخواهد شد مگر با همت مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان.
نشست ادبی روز قلم در زرندیه برگزارشد
در ادامه این مراسم شاعران و ادیبان شهرستان زرندیه از جمله دکتر امیرحسینی، استاد مرزوقی، استاد منظور، آقایان بیابانی، وظیفه دار، مطیع، ضیایی، زارع، کیانی و بانوان پارسافر، یکه تاز و تیموری به قرائت تازه‌ترین آثار خود پرداختند.
نشست ادبی روز قلم در زرندیه برگزارشد
تکنوازی سه تار استاد بهروز مبصری و تقدیر از آقایان ابراهیم ضیایی و دکتر خسرو امیرحسینی از دیگر برنامه‌های این نشست ادبی بود.
captcha