راه‌اندازی تالارهای گفت‌وگو در نمایشگاه قرآن کاشمر برای اولین‌بار
کد خبر: 3718570
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

راه‌اندازی تالارهای گفت‌وگو در نمایشگاه قرآن کاشمر برای اولین‌بار

گروه شهرستان‌ها - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر از آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، کتاب و محصولات فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی تالارهای گفت‌وگو در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کاشمر برای اولین بار

سیدحسن مدرس مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با اشاره به اینکه سعی شده غرفه های نمایشگاه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت این شهرستان، کتاب و محصولات فرهنگی تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم امسال به جای غرفه های بیشتر برای اولین بار تالارهای گفت‌وگو داشته باشیم.
وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه حدود یک هزار جلد کتب مختلف به فروش می رسد، عنوان کرد: این نمایشگاه به همت انتشارات عالم افروز در شش بخش با تخفیف ویژه ٥۰ درصد برای عموم علاقه مندان به فعالیت های قرآنی برگزار شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، کتاب و محصولات فرهنگی در محل نگارخانه ارشاد خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان دایر شده و تا بیست و نهم ماه مبارک رمضان میزبان علاقه مندان است.
وی با اشاره به اینکه سعی شده در نمایشگاه قرآن امسال محصولات بر اساس نیاز مخاطبان باشد، عنوان کرد: اگر در چهار نقطه شهر خدمات ارائه می شود ناشی از نوع نگاه ما به مخاطبان است.
مدرس مقدم در ادامه به برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه چندین برنامه قرآنی با همکاری زیارتگاه شهید مدرس، بقاع متبرکه و جلسات قرآنی سطح شهر در چهار نقطه از کاشمر در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در مجتمع شهید مدرس، نگارخانه ارشاد، ابتدای بلوار سید مرتضی و بقعه متبرکه سید حمزه(ع) برگزار می شود، عنوان کرد: امسال برای اولین بار در ماه مبارک رمضان با مشارکت شورا و شهرداری و به مدت 10 شب در ابتدای بلوار سیدمرتضی دوره قرائت و برنامه های جنبی قرآنی برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر همچنین از برپایی نمایشگاه قرآن به مدت  پنج شب در ابتدای بلوار سید مرتضی خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان طیف گسترده ای هستند که در نقاط مختلف شهر پراکنده اند به همین جهت برنامه‌ها بر اساس نیاز مخاطب برنامه ریزی شده است.
وی به برنامه های قرآنی امامزاده سید حمزه(ع) اشاره کرد و افزود: برنامه های امامزاده سید حمزه بسیار متنوع بوده که تدبر در قرآن، نمایشگاه جنبی و کرسی تلاوت از آن جمله است.

 انتهای پیام

captcha