۱۴ هزار نفر در ۲۵ مسجد سبزوار اطعام می‌شوند
کد خبر: 3742284
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
به‌مناسبت عید غدیر؛

۱۴ هزار نفر در ۲۵ مسجد سبزوار اطعام می‌شوند

گروه شهرستان‌ها - دبیر اجرایی ستاد مردمی غدیر سبزوار اظهار کرد: در چهارمین سال برنامه‌های اطعام مردمی به مناسبت بزرگداشت عید بزرگ غدیر ۱۴ هزار نفر در ۲۵ مسجد سبزوار اطعام خواهند شد.

اطعام 14 هزار نفر در 25 مسجد سبزوار

جواد شمس‌آبادی، دبیر اجرایی ستاد مردمی غدیر سبزوار، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت عید غدیر 14 هزار غذا در 25 مسجد شهرستان سبزوار طبخ و در روز عید غدیر توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مراسم از سال 94 با اطعام 1300 نفر آغاز و در سال گذشته با مشارکت 500 خیر بیش از 7000 نفر اطعام شدند، افزود: قصد داریم در چهارمین سال برپایی این مراسم معنوی با کمک خیرین بزرگترین ضیافت مردمی غدیر را در طول تاریخ سبزوار داشته باشیم.
شمس‌آبادی با بیان اینکه تمام هزینه‌های مراسم توسط خیران از بین مردم شهرستان تامین شده است، اضافه کرد: جشن بزرگ عید غدیر با برگزاری کاروان شادی به مدیحه سرایی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از ساعت 9.30 صبح روز پنج شنبه، هشتم شهریور، از جوار امام زاده یحیی(ع) آغاز و با حرکت به سمت امامزاده شعیب(ع) ادامه خواهد داشت.
دبیر اجرایی ستاد مردمی غدیر سبزوار با اشاره به اینکه در ادامه مراسم حجت‌الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی در محل امامزاده شعیب(ع) سخنرانی خواهند کرد، گفت: مردم همانطور که برای بزرگداشت واقعه عاشورا اهتمام دارند، برای بزرگداشت عید غدیر نیز در میدان باشند و این عید بزرگ را گرامی بدارند.
وی افزود: به مناسبت بزرگداشت عید غدیر مراسم دیگری در شامگاه روزهای هفتم و هشتم شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع از طرف دفتر آیت الله علوی و امام جمعه شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha