کرسی تلاوت ملی رضوی در کاشمر برگزار شد
کد خبر: 3826235
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
همزمان با دهه کرامت؛

کرسی تلاوت ملی رضوی در کاشمر برگزار شد

گروه شهرستان‎ها ــ کرسی ملی تلاوت رضوی همزمان با دهه کرامت و با حضور قاریان کشوری در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس شهر کاشمر برگزار شد.

کرسی تلاوت ملی رضوی در کاشمر برگزار شد

محمد یعقوبی، مدیر آرامگاه شهید مدرس کاشمر در حاشیه برگزاری کرسی ملی تلاوت رضوی همزمان با دهه کرامت در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در این مراسم باشکوه که شامگاه نوزدهم تیرماه در جوار زیارتگاه شهید مدرس کاشمر برگزار شد، حاج سیدمرتضی سادات‌فاطمی، صدر الحفاظ آستان قدس رضوی و استاد ابوالفضل چمنی قاری و مؤذن بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

وی همچنین با اشاره به اینکه محمد شیرین از قاریان کاشمری دیگر قاری این محفل نورانی بود، عنوان کرد: در این محفل باشکوه استاد ابوالفضل چمنی به قرائت آیاتی از سوره مبارکه اسراء و استاد ابوالفضل چمنی به قرائت آیاتی از سوره مطففین پرداخت.

مدیر آرامگاه شهید مدرس کاشمر در ادامه با بیان اینکه در طی سال برنامه‌های مختلف قرآنی در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می‌شود، افزود: برگزاری جلسات ترتیل ویژه خواهران و برادران، جلسه آموزش علوم قرآن و... از جمله برنامه‌های قرآنی هستند که در این مکان برگزار می‌شود.

وی از تبدیل شدن مجموعه زیارتی و فرهنگی شهید مدرس به قطب بزرگ فرهنگی در منطقه خبر داد و عنوان کرد: مجموعه زیارتگاه شهید مدرس در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به قطب بزرگ فرهنگی در منطقه تبدیل‌ شده است.

یعقوبی گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌های مهمی است که در دستور کار مجتمع فرهنگی شهید مدرس قرار دارد.

انتهای پیام

captcha