جزئیات چهل‌وسومین دوره طرح ملی «دانشجومعلم قرآن کریم»
کد خبر: 3830402
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان تشریح کرد:

جزئیات چهل‌وسومین دوره طرح ملی «دانشجومعلم قرآن کریم»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به شرح چهل‌وسومین دوره طرح ملی «دانشجومعلم قرآن کریم» پرداخت.

چهل و سومین دوره طرح ملی «دانشجومعلم قرآن کریم»سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص چهل‌وسومین دوره برگزاری طرح ملی «دانشجومعلم قرآن کریم» اظهار کرد: در این طرح، ۵۵۰ نفر شرکت کرده‌اند که از این میان، ۳۵۰ نفر برای دوره دوم پذیرفته شدند.

شوشتری افزود: افرادی که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، مدارک خود را برای سازمان قرآنی دانشگاهیان ارسال کرده که پس از بررسی مدارک اولیه، مجوز‌های لازم صادر شده که شرایط آن به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

وی ادامه داد: از میان این افراد، ۱۳۰ نفر برگزیده شده‌اند که هم‌اکنون در اردوی شهر مشهد حضور دارند. در این اردو که یک دوره تدریس ۱۰ روزه خواهد بود شرکت‌کنندگان تحت نظر اساتید آموزش‌های تجوید، چگونگی کلاس‌داری، آموزش‌های رسانه‌ای را فرا خواهند گرفت.

مدیرعامل خبرگزاری ایکنا بیان کرد: این افراد پس از کسب آموزش‌های لازم در آزمون‌ شرکت کرده و سپس مدارک معتبر جهاددانشگاهی به آنان اعطا خواهد شد. در این اردو علاوه بر آموزش‌ها و تدریس‌های گوناگون، برنامه‌های دیگری چون زیارت امام رضا(ع) و بازدید از مراکز تفریحی و بازار‌های مشهد وجود دارد.

شوشتری افزود: شرکت‌کنندگان بعد از اتمام این دوره می‌توانند در خوابگاه‌های دانشجویی، دانشگاه‌ها، اردو‌های جهادی و حتی در روستا‌ها و بین دانش‌آموزان تدریس داشته باشند و گزارش این دوره‌ها را برای ما ارسال کنند تا در دوره‌های بعدی هم‌چون تدبر در قرآن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

captcha