درخواست امام‌جمعه قزوین از رئیس قوه قضائیه
کد خبر: 3845240
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

درخواست امام‌جمعه قزوین از رئیس قوه قضائیه

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه قزوین ضمن تقدیر از رئیس قوه قضائیه به جهت مبارزه با فسا گفت: رئیس محترم قوه قضائیه بیش‌ازپیش این عنایت را به استان قزوین داشته و این استان را در اولویت سفرهای استانی قرار دهد و از نزدیک شرایط جامعه کارگری، کارخانه‌ها و زمین‌خواری‌ها را مشاهده و تصمیمات سریع‌تری اتخاذ کند.

درخواست امام‌جمعه قزوین از رئیس قوه قضائیهبه گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره بیان کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب آمریکا در حال وارد کردن فشار حداکثری است؛ یعنی می‌خواهد با تحریم و هر کار دیگری، جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره بکشاند و به هر چه می‌خواهد برسد.

وی عنوان کرد: الحمدالله آحاد مردم گوش به فرمان رهبری هستند و در مذاکره و اظهار نظرها نیز باید شاهد عزت و اقتدار باشیم، هر چند دشمن این را نمی‌پسندد و می‌خواهد مسلمانان و مؤمنان را ضعیف و ذلیل ببیند؛ اما عزت نزد خدای متعال است و هر کسی عزت می‌خواهد باید سراغ خدای متعال برود و بداند جای دیگر عزتی وجود ندارد.

خطیب جمعه قزوین اظهار کرد: منافقین کسانی هستند که از هم‌نشینی با کافران خوشحال می‌شوند و لبخند می‌زنند و در مقابل با مؤمنان رابطه خوب و صمیمی ندارند و از دیدن آن‌ها، ناراحت می‌شوند. آن‌ها گمان می‌کنند از کافران عزتی نصیبشان می‌شود، درحالی‌که جز خواری و ذلت چیزی به دست نمی‌آورند.

وی با اشاره به عملکرد متناقض مدعیان حقوق بشر عنوان کرد: در یمن حدود ۹۰ هزار غیرنظامی در جنگ نیابتی آمریکایی، سعودی، صهیونیستی به شهادت رسیدند و حدود ۸۵ هزار کودک زیر پنج سال در فشار و بیماری و سوءتغذیه قرار گرفتند و بیمارستان‌ها و منازل زیادی نابود شدند؛ اما صدای شورای امنیت و حقوق بشر و سازمان ملل و مدعیان دموکراسی بلند نشد و از این جنایت‌ها حمایت کردند و اکنون که ۱۰ پهپاد یمنی تأسیسات نفتی سعودی‌ها را بمباران کرده و روزانه بیش از پنج میلیون بشکه نفت را کاهش دادند فریاد مدعیان حقوق بشر بلند شده است.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: ما به‌عنوان جمعیت نمازگزار به مدعیان حقوق بشر می‌گوییم که شما به دنبال آن نباشید که این پهپادهای یمنی از کجا به سمت شما آمده است، بلکه بدانید این پهپادها هر زمان و هر مکانی ممکن است بالای سر شما حاضر شود و آن‌طور که لازم است شما را تنبیه کند.

وی گفت: شاید در دوره‌ای این پهپادها فقط از ایران اسلامی به آسمان بلند می‌شد اما امروز در یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و در جای‌جای کشورهای جبهه مقاومت شاهد اقتدار مسلمانان هستیم تا هر نقطه از منطقه را برای متجاوزان، رژیم منحوس صهیونیستی و سعودی‌ها ناامن کنند.

خطیب نماز جمعه قزوین عنوان کرد: آمریکا باید بداند به نفع آن‌هاست تا بساط خود را از منطقه جمع کنند و بروند؛ کشورهای منطقه امروز به‌هیچ‌عنوان حوصله ماندگاری ظلم استکباری آمریکا را ندارد و الحمدالله قدرت بیرون راندن ظالمان را از منطقه به‌خوبی پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه با تقدیر از قوه قضائیه تأکید کرد: از ریاست قوه قضائیه آیت‌الله رئیسی که با شفافیت، شجاعت، جدّیت و دغدغه‌مندی به میدان آمده‌اند و با مفاسد اقتصادی و هر نوع دیگر آن مبارزه می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

آیت‌الله عابدینی افزود: ان‌شاءالله رئیس محترم قوه قضائیه بیش‌ازپیش این عنایت را به استان قزوین داشته و این استان را در اولویت سفرهای استانی قرار دهد و از نزدیک شرایط جامعه کارگری، کارخانه‌ها و زمین‌خواری‌ها را مشاهده و تصمیمات سریع‌تری اتخاذ کند.

انتهای پیام

captcha