تجلیل امام جمعه گناباد از فعالان قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی
کد خبر: 3857095
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
همزمان با هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها صورت گرفت؛

تجلیل امام جمعه گناباد از فعالان قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

گروه شهرستان‌ها ــ همزمان با 18 تا 24 آبان‌ماه که به نام هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها نامگذاری شده است، امام جمعه گناباد از فعالان قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه شهرستان گناباد، در این مراسم با تشکر از فعالیت‌های قرآنی جوانان دانشجو، خادمی فعالان قرآنی را افتخار خود دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه تهاجم فرهنگی، فضاهای مجازی و غیره، زمینه انحراف جوانان را بوجود آورده است، باید برای در امان ماندن از این فتنه‌ها به قرآن کریم پناه برد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد از قرآن‌کریم به عنوان یک سنگر در دوره آخرالزمان یاد کرد و افزود: پیامبر اعظم(ص) در حدیث معروف ثقلین به حفظ دو سنگر بسیار مهم قرآن و عترت تاکید کرده است.

صادقی‌نسب تصریح کرد: اگر بتوانیم حتی یک نفر از جوانان دانشجو را جذب این مسیر قرآنی کنیم و آن‌ها هدایت شوند، این کار با تمام ثروت دنیا برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه قرآن معجزه جاودان حضرت محمد(ص) است و حقانیت ایشان را نشان می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به اینکه معاندین برای کم اهمیت جلوه دادن این معجزه هزینه‌های بسیاری کرده‌اند، وظیفه داریم تا برای برجسته نمودن این معجزه الهی تلاش کنیم.

امام جمعه گناباد با تاکید بر اینکه قرآن همواره جاذبه داشته و دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون پیروزی‌های بسیاری زیر پرچم قرآن کریم نصیب انقلاب اسلامی شده است.

در ادامه این نشست، فعالان قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان گناباد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان پرداختند.

یادآور می‌شود، امام جمعه گناباد در پایان این مراسم با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید، از تلاش‌های فعالان قرآنی قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha