بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در عرصه فرهنگی است
کد خبر: 3859766
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در عرصه فرهنگی است

گروه اجتماعی – جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیج را نماد اقتدار، عظمت و پایداری ایران اسلامی در زمینه‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دانست‌، افزود: در عرصه فرهنگی، بسیج را می‌توان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید و تفکر بسیجی به الگویی بی‌بدیل در سطح جهانی تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز 5 آذرماه در جمع بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج‌، داشتن روحیه بسیجی در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را مهم و اثرگذار خواند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی(ره) و شجره طیبه است‌، افزود: این نهاد مقدس که برخاسته از مردم بوده، مهم‌ترین عامل برای ایجاد همبستگی و ایستادگی جامعه اسلامی در برابر نظام استکباری است.

گلشن‌زاده با بیان اینکه وقتی که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند دشمن از تفکر امام خمینی‌(ره) در خصوص شکل‌گیری بسیج شگفت‌زده شد اظهار کرد: عده‌ای از ابتدا کاربرد بسیج را در جنگ می‌دیدند، اما فکر نمی‌کردند در هر اتفاق و حادثه‌ای بسیج در وسط میدان باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیج را نماد اقتدار، عظمت و پایداری ایران اسلامی در زمینه‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دانست‌، افزود: در عرصه فرهنگی، بسیج را می‌توان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید و تفکر بسیجی به الگویی بی‌بدیل در سطح جهانی تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا؛ محمد الله‌داد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز بسیجی بودن را افتخار دانست و افزود‌: بسیج در هر مقطعی از تاریخ نماد ایثار و از خودگذشتگی است و هفته بسیج فرصتی برای مرور رشادت‌های مردمان از جان گذشته این سرزمین است.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز کشور و رسیدن انقلاب به چهل‌سالگی مرهون خون شهدای بسیجی کشور است.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha