حفظ نظام در گرو ترویج تفکر بسیجی است
کد خبر: 3859808
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

حفظ نظام در گرو ترویج تفکر بسیجی است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فردیس با تاکید براینکه امروز دشمنان فهمیده‌اند که بسیج و تفکر بسیجی است که نظام را حفظ می‌کند، گفت: باید شرایطی را ایجاد کنیم که این تفکر درجامعه بیش از پیش گسترش پیدا کند.

حفظ نظام در گرو ترویج تفکر بسیجی است

احسان علیزاده، فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و رهروان شهدای دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس ویژگی‌های بزرگی داشتند که می‌توان به روحیه شجاعت، ایثار و مقاومت آنها اشاره کرد، گفت: باید این ویژگی‌ها در فرزندان انقلاب تقویت شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج « ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» انتخاب شد؛ هفته بسیج را فرصتی برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب دانست که تحت عنوان فرهنگ بسیجی، غیرت ،استقلال ، شجاعت و ... تعریف شده است .
فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه بسیجیان پشتوانه مردمی انقلاب و حافظان نظام هستند گفت:هفته بسیج یادآور سال‌های شجاعت، ایثار و مقاومت و دلیرمردی است.
این مسئول با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خداست»، اظهارکرد: این سخن بسیار پر معنی است، یعنی بسیجی خالصانه فقط برای رضای خدا کار می‌کند.
وی با بیان اینکه این روحیه اخلاص و ایثارگری بسیجیان بود که توانست دوباره آرامش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باز گرداند، گفت: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی و یادگار حضرت امام(ره) به درخت تنومندی تبدیل شد که توانست انقلاب اسلامی ایران را در برهه‌های گوناگون کمک تا از معضلات و مشکلات عبور کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان فهمیده‌اند که بسیج و تفکر بسیجی است که نظام را حفظ می‌کند، گفت: تفکر بسیجی نجات‌بخش است و باید شرایطی را ایجاد کنیم که این تفکر درجامعه بیش از پیش گسترش پیدا کند.

 

انتهای پیام
captcha