آرامگاه شهيد مدرس در كاشمر غبارروبی شد‌
کد خبر: 3860772
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

آرامگاه شهيد مدرس در كاشمر غبارروبی شد‌

گروه شهرستان‌ها ــ همزمان با دهم آذرماه، هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت‎الله سیدحسن مدرس، زیارتگاه این بزرگمرد عرصه دین و سیاست با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان کاشمر غبارروبی شد.

پوششی// آرامگاه شهيد مدرس در كاشمر غبارروبی شد‌به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اين مراسم غبارروبی آرامگاه شهيد مدرس در فضايی معنوی با مداحی مداحان اهل‌بيت(ع) برگزار شد، شركت‌كنندگان پس از جمع‌آوری نذورات داخل ضريح، آرامگاه شهيد عرصه دين و سياست را غبارروبی و با گلاب ناب شست‌وشو دادند.

با اقدامات ارزنده و قابل توجه بسیاری که در مجموعه آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس انجام شده، اکنون به لحاظ زائرپذیر بودن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، به طوریکه سالیانه بالغ‌بر 2 میلیون زائر از زیارتگاه شهید مدرس بازدید می‌کنند.

با درخواست مردم کاشمر و روحانیان از مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری این مکان به آستان قدس رضوی، ایشان طی حكمی در ۴ تیر ۱۳۷۳، حضرت آیت‌الله واعظ طبسی را هم‌زمان به تولیت مرقد مطهر حضرت حسین‌بن موسی الکاظم(ع) در طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) در کاشمر منصوب فرمودند. همچنین نذورات داخل ضريح پس از شمارش به حساب مربوطه واريز شد.

انتهای پیام
captcha