آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان رضوی
کد خبر: 3862866
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
در طرح «به رسم ابرار» صورت گرفت؛

آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان رضوی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح «به رسم ابرار» ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

آزادی 14 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: طرح «به رسم ابرار» با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و ستاد دیه استان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح با جمع‌آوری کمک‌های خیرین به مبلغ یک میلیارد و 660 میلیون ریال، 14 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی تصریح کرد: بدهی این زندانیان 3 میلیارد و 266 میلیون ریال بوده است که تقریباً نیمی از این بدهی با گذشت شاکیان مرتفع شد.

احمدزاده با اشاره به اینکه اکثر محکومیت این زندانیان، پرداخت نفقه و بدهی مالی است، گفت: 11 زندانی از مشهد، 2 زندانی از قوچان و یک زندانی از سبزوار در این طرح آزاد شدند، همچنین در عید غدیر امسال نیز به‌همت سازمان اوقاف و امور خیریه 280 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

انتهای پیام
captcha