خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است
کد خبر: 3873758
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است

گروه شهرستان‎ها ــ مسئول قرارگاه عمار گفت: دشمن هر آنچه داشته به میدان آورده و چیز دیگری ندارد، خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است، این شهید بزرگوار نماینده حضور ما در منطقه است آمریکا وجود ما را در منطقه هدف قرار داده حال باید از غرب آسیا بروند.

دشمن با همه داشته خود به میدان آمد و چیز دیگری نداردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار شامگاه گذشته سوم بهمن‌ماه در همایش گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در محل امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی از نیروهای رهبر معظم انقلاب بود، به دلیل اینکه دست دشمنان به ایشان نمی‏‌رسید اقدام به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی کردند.

وی افزود: اگرچه دشمن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد، اما در واقع آنها از رهبر معظم انقلاب ناراحت بودند، دشمن قبل از اینکه به دنبال ترور حاج قاسم باشد به دنبال زدن مقام معظم رهبری است.

طائب بیان کرد: دشمنان هیچ گاه دستشان به رهبر انقلاب نخواهد رسید، آمریکا جانشین فرعون است، آنها می‎گفتند هرکس با ما نباشد و اطاعت نکند دشمن محسوب می‎شود، ترامپ هم همین را تکرار می‎کند.

مسئول قرارگاه عمار تصریح کرد: اگر بخواهیم آنها را از منطقه بیرون کنیم نیازمند قدرت هستیم، اگر قدرت نداشته باشیم دشمن لحظه‌ای درنگ نمی‎کند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب رفتن آمریکا از منطقه شامل عراق، بحرین، سوریه، کویت، امارات، عربستان، خلیج فارس را خون‌بهای شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دادند.

طائب گفت: چهل سال مقاومت موجب شد امام جامعه با تمام قدرت بگوید آمریکا باید از این منطقه برود و هیچ کشوری حتی جرأت نکند حرفی بزند چون یقین دارند آنها را از این منطقه بیرون خواهیم کرد.

وی بیان کرد: زمانی که هیچ امکاناتی نداشتیم در هشت سال دفاع مقدس آنها را شکست دادیم، حال به جایی رسیدیم که پهپاد فوق پیشرفته آنها را سرنگون کردیم و روسیه‎ای که برای خودش ابرقدرتی در دنیا محسوب می‎شود از این اقدام جمهوری اسلامی ایران تعجب کرد.

مسئول قرارگاه عمار افزود: وقتی با موشک‎های جمهوری اسلامی ایران پایگاه نظامی آمریکا را در عین الاسد بمباران کردیم دنیا متعجب ماند، به زودی مشخص خواهد شد که هواپیمای اوکراین دسیسه‎ای از آمریکائی‌ها بوده و آن نیرویی که ماشه را فشار داده بهترین کار را کرده است.

وی عنوان کرد: اگرچه آمریکائی‌ها تلاش می‏‌کنند جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی باز نشود، اما انشالله وقتی باز شود بسیاری از حقایق مشخص می‎گردد و خون کسانی که به شهادت رسیدند موجب می‎شود ملت ایران انتقام آن‌ها را از آمریکائی‌ها بگیرند.

طائب تصریح کرد: دشمن هر آنچه داشته به میدان آورده و چیز دیگری ندارد، خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است، این شهید بزرگوار نماینده حضور ما در منطقه است آمریکا وجود ما را در منطقه هدف قرار داده حال باید از غرب آسیا بروند.

انتهای پیام
captcha