اقلام پیشگیری از کرونا بین جانبازان کاشمری توزیع شد
کد خبر: 3887508
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

اقلام پیشگیری از کرونا بین جانبازان کاشمری توزیع شد

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر از توزیع اقلام پیشگیری از کرونا ویروس بین جانبازان این شهرستان خبر داد.

اقلام پیشگیری از کرونا بین جانبازان کاشمری توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدرضا وکیلی‌نیا، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در بین جانبازان ۷۰درصد و شیمیایی، والدین شهدای مبتلا به بیماری‎های خاص و جانبازان دچار مشکلات تنفسی توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد شهید تمام تلاش خود را در جهت عبور از این بحران بکار گرفته تا کمترین آسیب به گروه‌های پر خطر وارد شود، عنوان کرد: در این راستا و براساس وظیفه‎ای که نسبت به جانبازان و والدین شهدا داریم، حدود ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، الکل و هندراب تهیه و توزیع شده است.

وکیلی‌نیا ضمن قدردانی از همراهی و کمک مجموعه بنیاد استان، شبکه بهداشت و درمان کاشمر و شهرداری کاشمر در راستای تامین اقلام بهداشتی مطرح کرد: حفظ سلامت جانبازان و آرامش خاطر آنها در تهیه بسته‌های بهداشتی برای ایمن ماندن از ویروس کرونا از اهداف ارسال اقلام بهداشتی است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر ضمن آرزوی سلامتی برای آحاد مردم جامعه و قطع سریع زنجیره انتقال ویروس کرونا یادآور شد: قطعا بهترین روش برای مبارزه و پیشگیری از کرونا، ماندن در خانه است، بنابراین با توجه به مشکلات زمینه‎ای که در گروه‎های هدف وجود دارد سعی کنند بیشتر در منزل بمانند و از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: جانبازان 70درصد و شیمایی شدید و والدین شهدا وابسته به تخت در صورت نیاز به ویزیت می‌توانند با معاونت بهداشت بنیاد شهید کاشمر تماس تا در خصوص اقدامات درمانی آنان اقدام شود.

وکیلی‌نیا با تقدیر از اقدام شایسته و قابل تقدیر خیرین و مجموعه‎های مختلف در تامین اقلام بهداشتی برای گروه‎های پرخطر و افراد نیازمند به این اقلام ابراز امیدواری کرد: با استمرار این حمایت‎ها و کمک‎ها شاهد پیشگیری و جلوگیری از شیوع این ویروس باشیم.

انتهای پیام
captcha