پرداخت ۷۲۰ وام اشتغال‌زایی در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی
کد خبر: 3931438
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

پرداخت ۷۲۰ وام اشتغال‌زایی در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در بازدید از شهرستان‌های منطقه با با پرداخت وام به ۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی موافقت کردند.

موافقت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با پرداخت 720 وام اشتغال زایی در دیار سربداران

بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به موافقت مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با پرداخت وام قرض‌الحسنه به 720 طرح اشتغال‌زایی در شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششمتد گفت: برای هر کدام از شهرستان‌های منطقه 100 طرح و برای سبزوار 200 طرح موافقت شده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند به‌صورت گروهی یا تک نفره طرح‌های اشتغال‌زایی خودشان را هر چه سریع‌تر تهیه و به دفتر نمایندگان مجلس واقع در سبزوار و یا در شهرستان‌های منطقه تحویل دهند تا بررسی شود، گفت: در صورت تصویب طرح‌ها وام‌های پرداختی به‌صورت قرض‌الحسنه خواهد بود و هر دو یا سه نفر می‌توانند تا 150 میلیون تومان وام جهت اجرای طرح‌ها دریافت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار در مجلس با اشاره به نیاز شهرستان‌هایی نظیر خوشاب و جوین که در حوزه کشاورزی فعال هستند به صنایع تبدیلی، اضافه کرد: اگر طرح تهیه شده دارای توجیه اقتصادی باشد پرداخت وام به این طرح‌ها سقفی ندارد.

محبی نجم‌آبادی با تأکید بر اینکه جوانان می‌توانند با راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تهیه طرح‌های دقیق علمی بعد از تصویب با دریافت مجوز از مراکز مربوطه برای دریافت وام اقدام کنند، اضافه کرد: در شهر روداب به دلیل محرومیت منطقه هر طرح اقتصادی که قابل توجیه باشد و به تولید برسد قبول خواهد شد.

وی اضافه کرد: با موافقت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای پرداخت 720 وام اشتغال‌زایی در شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد فرصت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال‌زایی جوانان فراهم شده است که امیدواریم جوانان هر چه سریع‌تر با ارائه طرح‌های علمی و دارای توجیه اقتصادی از این وام‌های قرض‌الحسنه استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha