محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص) در سبزوار
کد خبر: 3932082
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص) در سبزوار

جمعی از دانشجویان و مردم سبزوار با برگزاری تجمعی در جوار شهیدان گمنام در دانشگاه آزاد سبزوار اهانت رییس جمهور فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) محکوم کردند.

محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص) در سبزوار

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جمعی از دانشجویان و مردم سبزوار شامگاه هشتم آبان ماه با برگزاری تجمعی در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد سبزوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اهانت رییس جمهور فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) محکوم کردند.

در این مراسم دانشجویان و تعدادی از مردم سبزوار با سردادن شعارهای «لبیک یا رسول الله(ص)»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فرانسه» هتک حرمت مقدسات اسلام و مسلمانان به ‌ویژه توهین و اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت اقدام رییس جمهوری فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) به شرح ذیل قرائت شد:

بسم الله القاصم الجبارین
«والذین یوءذون رسول الله لهم عذاب الیم؛ و آنها که رسول خدا را آزار می دهند عذاب دردناکی دارند. توبه -61»

تاریخ شاهد است و اذعان می‌کند به سیمای نورانی، به منش و خوی مهرباترین بندگان خدا، طول تاریخ گواه است به اخلاق الهی ایشان، همه او را محمد امین(ص) می‌خوانند حتی مشرکان قریش و ظالمان تاریخ. اسوه مقاومت و ایثار که با آمدنش بشریت تحولی شگرف پیدا کرد آنچنان که قبلش دخترانشان را زنده به گور می‌کردند، ایشان انسانیت را احیا نمودند. حال در مهد دموکراسی خودخوانده که برگ برگ تاریخش پر است از هتک حرمت، ضرب و شتم، آدم‌کشی دولتی، قتل و کشتار وحشیانه منتقدان و معترضان، عهدشکنی دولتی در قراردادهای بین‌المللی، کمک نظامی به اشغال‌گران تاریخ مانند داعش، صدام خبیث و... که حیاط خلوت خانه عنکبوت شده است، عنکبوت‌وار سعی در پایمال کردن انسانیت دارد.

آقای مکرون آزادی بیان دفاع از توحش و توهین و اهانت نیست. به درد خودتان برسید کشورتان  بحران و خرابی زیاد دارد، فکری به حال خود بکنید، بس است حرافی و لفاظی مضحک بین‎المللی، مردمتان داخل کشورتان تغییر می‌خواهند، بجای جنجال‌سازی و اهانت که تنها رژیم نحس نجس اسرائیل را خوشحال و  قلب قریب به یک‌و‌نیم میلیارد مسلمان را جریحه دار می‌کند، به درد مردمتان برسید.

آزادی بیان یعنی اظهار عقیده و نظر، یعنی بحث و گفتگو در فضای منطقی و غیره. اگر شما این عمل بی‌شرمانه را آزادی بیان می‌دانید ما و خیلی از آزادی خواهان، خواهان بیان نظر در یک فضای منطقی هستند، چرا نمی‌گذارید در داخل کشورتان در مورد هلوکاست بحث شود؟ چرا اگر کسی از هلوکاست حرفی به میان می‌آورد به هر صورتی صدایش را خفه می‌کنید؟ ما مثل شما اهانت و توهین نمی‌کنیم اما بفرمایید، اولاً در کشورتان چه خبر است و جنبش جلیقه زردها چه می‌خواهند؟ ثانیاً چرا اجازه بیان حقایق در مورد هلوکاست را نمی‌دهید؟ ثالثاً چرا باید رژیم کودک‌کش اسرائیل جایش در بلاد مسلمین باشد، مگر به قول خودتان که حرف از کورهای آدم‌سوزی می‌زنید در کشورهای اروپایی نبوده چرا مسلمانان باید تاوان آن را بپردازند؟

آقای اهانت کننده! اگر پیامبر مهربانی را نمی‌شناسید تورات و انجیل را مطالعه کنید(که با این اهانت، مطمئن شدیم این کتب الهی را ورق نزده‌اید) تا بدانید رفتار و گفتارتان با اسلام و مسلمان چگونه باید باشد.

برگردید و برای بزرگ شدن، تاریخ بخوانید، توبه کنید و انجیل و تورات و کتب آسمانی را بخوانید. دست از حمایت از صهیونیست‌های پلید بردارید که البته میدانیم تار و پودتان با صهیونسیم و غیره گره خورده است.

در پایان ما این اقدام سازمان یافته و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم می‌نماییم و از دولت و مجلس محترم انتظار داریم به نحو شایسته و با استفاده از تمام ظرفیتها پاسخ کوبنده‌ای به این یاوه گویان بدهند، تا دیگر شاهد این نوع هتاکی نباشیم و با تحریم و وارد نکردن کالاهای فرانسوی تیر خلاص را به دولت گستاخ فرانسه وارد آورند.

والله خیر الماکرین»

انتهای پیام
captcha