حافظ قرآنی که به دلیل نابینایی از تحقق آرزویش بازماند
کد خبر: 3933156
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

حافظ قرآنی که به دلیل نابینایی از تحقق آرزویش بازماند

نرگس خدادادی، حافظ روشندل قرآن کریم به دلیل نابینا بودن، اجازه شرکت در معاینات پزشکی دانشگاه فرهنگیان را کسب نکرد.

حافظ قرآنی که به دلیل نابینایی، آرزویش را از دست دادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، نرگس خدادادی، حافظ روشندل قرآن کریم، کار حفظ کلام وحی را از سال 1393 شروع کرد و بعدها از همان دوران نوجوانی معلم قرآن هم‌محلی‌های خود در روستای حاجی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گناباد شد.

کلاس قرآن این حافظ روشندل نوجوان، آنقدر ساده و صمیمی بود که از دختران نوجوان 7 تا بانوان میانسال 70 ساله به عشق حفظ کلام وحی در آن شرکت می‌کردند.

نرگس خدادادی در کنار حفظ قرآن، جزء دانش‌آموزانی بود که برای رسیدن به آرزوی معلمی، از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد. وی بعد از گذراندن سه‌ سال اول تحصیل در مدرسه کودکان استثنایی، تا کلاس ششم در مدرسه روستا بود و بعد از آن در مدرسه نمونه، ادامه تحصیلش را پیگیری کرد.

این حافظ روشن‌دل قرآن که در کنکور امسال، رتبه 500 منطقه 3 و 2250 کشوری را کسب کرده بود، وقتی در دانشگاه فرهنگیان مجاز شد، بارقه‌های امید زیادی برای تحقق آرزوی معلمی در دلش جوانه زد که البته خیلی زود به ناامیدی تبدیل شد.

این حافظ قرآن وقتی برای ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان در معاینات پزشکی شرکت کرد، به دلیل نابینابودن اجازه شرکت در معاینات را به او ندادند.

نرگس خدادادی حافظ روشندل قرآن کریم، سالها است که به حرفه معلمی قرآن مشغول است، به واسطه قوانین حاکم بر دانشگاه فرهنگیان، باید آرزوی معلمی خود را از دست رفته ببیند.

انتهای پیام
captcha