ناراحتی وزیر آموزش‌و‌پرورش از عدم پذیرش حافظ روشندل گنابادی در دانشگاه
کد خبر: 3935688
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
در پیامی بیان شد؛

ناراحتی وزیر آموزش‌و‌پرورش از عدم پذیرش حافظ روشندل گنابادی در دانشگاه

وزیر آموزش‌و‌پرورش در پیامی توییتری از پذیرش نشدن حافظ روشندل قرآن در دانشگاه فرهنگیان ابراز ناراحتی کرد.

واکنش وزیر آموزش و پرورش به عدم پذیرش حافظ روشن‌دل گنابادیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، وزیر آموزش‌و‌پرورش، در پیام توییتری خود از عدم پذیرش حافظ روشندل قرآن در دانشگاه فرهنگیان ابراز ناراحتی کرد و گفت: آموزش‌‌و پرورش باید از اشتیاق و تمایل عزیزان معلول به خدمت در این نظام استقبال کند.

محسن حاجی‌میرزایی در پیام خود آورده است: «از دیدن این ویدئو خیلی ناراحت شدم. معلولیت گرچه محدودیت جسم است، اما ناتوانی نیست، آموزش‌وپرورش باید از اشتیاق و تمایل عزیزان معلول به خدمت در این نظام استقبال کند. تلاش خواهیم کرد که در اسرع وقت موانع قانونی این کار را برطرف نماییم و اخبار جدید را به اطلاعتان خواهم رساند.»

از دیدار این دانش‌آموز با محمد صفایی، نماینده مردم گناباد و بجستان، ویدئویی منتشر شد که اشاره وزیر آموزش‌و‌پرورش در این پیام به آن ویدئو است.

یادآورمی‌شود، خبرگزاری ایکنا در روزهای گذشته دو خبر را با تیترهای حافظ قرآنی که به دلیل نابینایی از تحقق آرزویش بازماند و قول‌های مساعد مسئولان برای تحقق آرزوی حافظ روشندل گنابادی منتشر کرد که در این اخبار به چگونگی پذیرش نشدن این حافظ قرآن در دانشگاه فرهنگیان پرداخت.

نرگس خدادادی با علاقه زیادی که به شغل معلمی داشت، پس از اعلام نتایج کنکور و مجاز شدن برای انتخاب رشته، ۴۲ اولویت اول از ۵۰ کد رشته انتخابی خود را به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داد. اما متأسفانه در ادامه راه بازماند، در حالی که برای مصاحبه به دانشگاه دعوت شده بود، اما به‌دلیل نابینایی اجازه مصاحبه دریافت نکرد و مردود شد.

انتهای پیام
captcha