برگزاری ۸ هزار مجلس روضه‌خانگی در ایام فاطمیه در خوشاب
کد خبر: 3946663
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

برگزاری ۸ هزار مجلس روضه‌خانگی در ایام فاطمیه در خوشاب

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: همزمان با ایام فاطمیه در این شهرستان، ۸ هزار مجلس روضه‌خانگی برگزار و همچنین ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

برگزاری 8 هزار مجلس روضه خانگی و توزیع 10 هزار بسته معیشتی در ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه، 8 هزار مجلس روضه خانگی در شهرها و روستاهای شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و ششتمد از محل موقوفات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری آستان قدس رضوی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، 10 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال، از محل موقوفات سبزوار و آستان قدس رضوی تهیه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار بیان کرد: قربانی کردن 500 رأس گوسفند از محل موقوفات مرتبط با ایام فاطمیه در سبزوار و توزیع این گوشت‌های قربانی به‌همراه بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های یش‌بینی شده در این ایام است که این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و ششتمد توزیع می‌شود.

مهدوی‌خواه با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه، افزود: با توجه به همکاری آستان قدس رضوی تا پایان سال جاری، 5هزار زائر اولی و یا زائرانی که بیش از سه سال از آخرین زیارت آنان گذشته باشد، از سوی آستان رضوی، اداره اوقاف و امورخیریه به زیارت امام رضا(ع) اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha