تشییع و خاکسپاری اولین شهید مدافع سلامت در سبزوار
کد خبر: 3949317
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

تشییع و خاکسپاری اولین شهید مدافع سلامت در سبزوار

اولین شهید مدافع سلامت دیار سربداران که به علت ابتلا به کرونا به شهادت رسید، در بین سوز و گریه همکاران و جمعی از مسئولان سبزوار وداع و در جوار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

تشییع و خاکسپاری اولین شهید مدافع سلامت

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، پس از گذشت حدود یک سال از ورود کرونا به ایران با ابتلای دکتر مسعود ناوی‌دوست، از پزشکان دیار سربداران و شهادت وی به علت ابتلا به کرونا، امروز، چهارم بهمن‌ماه، در سبزوار با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در مراسمی که در محوطه پردیس این دانشگاه برگزار شد، با پیکر این شهید گرانقدر وداع و با تشییع خودرویی در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

در مراسم وداع با این شهید، علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، با تقدیر از زحمات شایسته این پزشک که در حال خدمت‌رسانی در بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان جوین و بخش خصوصی بود، گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همسر مکرمه وی که خواهر شهید نیز هستند و همچنین خانواده ایشان و همکارانش باید اذعان کنم، شاید یکی از علل بحرانی نشدن کرونا در شهرستان جوین زحمات این پزشک گرانقدر در منطقه  بوده است.

در این مراسم همچنین متن پیام تسلیت آیت‌الله غلامرضا مغیسه، امام جمعه سبزوار، از سوی حجت‌الاسلام شرفی، امام جمعه موقت سبزوار قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده است: «فداکاری و ایثار جان در جبهه مقدم خدمت به بندگان خدا افتخاری بزرگ است که نصیب این عزیز گردیده، لذا این ضایعه را به جامعه پزشکی و درمانی و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای این شهید عزیز خواستارم.»

در ادامه با مداحی و نواختن مارش نظامی «شهید سلام»، به این شهید والامقام با گذاشتن گل بر روی آمبولانس  حامل پیکر شهید، از سوی حاضران ادای احترام شد.

 

 
انتهای پیام
captcha