خیرین حلال مشکلات کشور هستند
کد خبر: 3956593
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

خیرین حلال مشکلات کشور هستند

مدیرعامل سابق مجمع خیرین کشور گفت: اگر بر توان داخلی تکیه کنیم، خیرین یکی از ظرفیت‌های بزرگ حلال مشکلات کشور هستند.

خیرین حلال مشکلات کشور هستند

مجتبی رحماندوست، مدیرعامل سابق مجمع خیرین کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در حاشیه همایش ملی «ایران جغرافیای مهربانی» در سبزوار، با بیان اینکه در گذشته مدیرعامل مجمع خیرین کشور بوده است، اظهار کرد: در جهت ساماندهی امور خیرین و کمک به آنان با کمک مردم از سال 95 تاکنون، 20 مؤسسه و مرکز خیریه را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: برخی از این مراکز خیریه در جهت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، بازمانده از تحصیل و همچنین حمایت از علم و فناوری، کار و کارآفرینی است، برخی از این مراکز خیریه با توجه به مدیران عاملی که دارند، تاکنون بسیار موفق عمل کرده‌اند و برخی دیگر در ابتدای راه هستند.

این جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس و مدیر اسبق مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و معاونت فرهنگی و هنری بنیاد مستضعفان و جانبازان با تقدیر و تشکر از خیرین اضافه کرد: پولی که مردم در جهت خیر هزینه می‌کنند، برکت بسیاری دارد و برای رفع همه مشکلات کشور می‌توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

مدرس دانشگاه تهران با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین کشور در بخش‌های مختلف، اضافه کرد: همه مشکلات در کشور قابل‌حل هستند، به‌شرطی که صحیح و به‌موقع از ظرفیت خیرین بدون تکیه به دولت استفاده شود.

رحماندوست اضافه کرد: مردم حلّال مشکلات هستند، چرا که در دوران دفاع مقدس مردم ثابت کردند توانایی اداره کشور را با تکیه بر توان داخلی دارند و مردم تاکنون ثابت کرده‌اند برای پایداری و محافظت از انقلاب اسلامی از جان و دل حاضر به ایثار و فداکاری هستند.

انتهای پیام
captcha