عدم تشکیل شورای مستقل در صورت به حد نصاب نرسیدن داوطلبان
کد خبر: 3963210
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

عدم تشکیل شورای مستقل در صورت به حد نصاب نرسیدن داوطلبان

فرماندار شهرستان خوشاب با دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات شوراها، گفت: روستاهایی که تعداد داوطلبان آنها در انتخابات به حد نصاب نرسد شورای مستقل نخواهند داشت.

روستاهایی که تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسد، شورای مستقل ندارند

امان‌الله خدمتگزار، فرماندار شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به ثبت‌نام 207 نفر تا پایان روز جمعه در انتخابات شوراها در ۵۸ روستای این شهرستان، اظهار کرد: در سه روستای شهرستان خوشاب تعداد شوراهای منتخب پنج نفره و در ۵۵ روستای دیگر،  سه نفره  خواهند بود.

وی با دعوت از نخبگان و بزرگان روستاها برای کاندیدا شدن در انتخابات، افزود: افراد ثبت نام خود را به روزهای آخر،  موکول نکنند.

فرماندار خوشاب با اشاره به اینکه در بحث نظارت‌ و تأیید صلاحیت‌ها کاندیداها نگرانی نداشته باشند، اضافه کرد: هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت دقت لازم و کافی را در بررسی صلاحیت داوطلبان و استعلام از مراجع قانونی دارند.

خدمتگزار با تأکید بر استفاده از ظرفیت قانونی مهیا شده برای ساکنان روستاها و مشارکت در پیشرفت و آبادانی آنجا، گفت: روستاهایی که تعداد داوطلبان آنها در انتخابات به حد نصاب نرسد شورای مستقل نخواهند داشت و دهیاری نیز وجود نخواهد داشت.

وی همچنین اضافه کرد: در سه شهر سلطان‌آباد، مشکان و شهر نوده انقلاب، 51 نفر در انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha