ارتش رژیم صهیونیستی: احتمال حمله زمینی به غزه وجود دارد
کد خبر: 3970840
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

ارتش رژیم صهیونیستی: احتمال حمله زمینی به غزه وجود دارد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد مقامات ارتش در حال بررسی اوضاع هستند و احتمال حمله زمینی به نوار غزه وجود دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیاالیوم، هیدای زیلبرمن، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: ارتش با توجه به تنش‌های موجود در نوار غزه، اجرای عملیات زمینی را منتفی نمی‌داند و مدعی شد که جنگ احتمالی ممکن است چند روز ادامه یابد.

وی امروز ( سه شنبه) در مصاحبه با رادیو ارتش، حملات آغاز شده توسط نیروهای اسرائیلی به غزه را عالی توصیف کرد و مدعی شد، حماس، تنها هدف حملات به غزه است. وی افزود که ارتش برنامه‌ای برای ادامه عملیات تا صبح روز چهارشنبه دارد و پس از آن وضعیت ارزیابی می شود.

زیلبرمن در پاسخ به سؤالی درباره احتمال عملیات زمینی گفت ارتش چیزی را منتفی نمی‌داند و افزود که برای برخی نیروها، اعلام آماده‌باش شده است که باید آماده باشند.

پیش از این ارتش اسرائیل مدعی شده بود که بیش از 130 موضع حماس را در غزه هدف قرار داده و 15 فعال این جنبش را به قتل رسانده است. این در حالی است که از دوشنبه شب تا صبح سه‌شنبه حدود 200 موشک از غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

روز دوشنبه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم اسرائیل، وضعیت اضطراری ویژه‌ای را در شهرهای صهیونیست‌نشین در 80 کیلومتری نوار غزه اعلام کرد. این به معنای اعطای قدرت به ارتش برای اعمال محدودیت در تجمعات، تخلیه احتمالی این مناطق و همچنین تعطیلی مراکز دولتی و آموزشی این مناطق است. 

انتهای پیام
captcha