رقابت ۶۰ نفر از خانواده‌های نزاجا در مسابقات قرآنی تربت‌حیدریه
کد خبر: 3977423
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

رقابت ۶۰ نفر از خانواده‌های نزاجا در مسابقات قرآنی تربت‌حیدریه

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصراصفهانی تربت‌حیدریه، گفت: امسال در بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های ارتش، 60 نفر از خانواده‌های کارکنان این مجموعه نظامی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

60 نفر از خانواده‌های نزاجا در تربت‌حیدریه با یکدیگر در مسابقات قرآنی رقابت خواهند کرد

حجت‌الاسلام هادی غلامی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ترویج فرهنگ انس با قرآن میان کارکنان و خانواده‌های آنان، مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها از 26 خردادماه جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه کوی سازمانی تیپ آغاز و به‌ مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسابقات این دوره به 2 صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، افزود: متسابقین این دوره در دو بخش همسران و فرزندان دختر و پسر( در دو رده سنی زیر ١۵ سال و بالای ١۵ سال)  با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام غلامی، دو رشته قرائت تحقیق و اذان را ویژه پسران اعلام و بیان کرد: علاوه بر این خانواده کارکنان ارتش در رشته‌های قرائت ترتیل، درک مفاهیم و حفظ یک، سه ، پنج، ۱۰، ١۵، ٢٠، ٢۵ جزء و حفظ کل قرآن مسابقه خواهند داد.

مراسم افتتاحیه مرحله مقدماتی این مسابقات ساعت هشت صبح با حضور مسئولان تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی آغاز می‌شود. در این مرحله ۶٠ نفر از خانواده‌های کارکنان در سطح شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند و از بین آنها 25 نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha