نظارت بیش از ۱۰۰ هزار نفر بر اجرای انتخابات در خراسان رضوی
کد خبر: 3978394
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

نظارت بیش از ۱۰۰ هزار نفر بر اجرای انتخابات در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در سطح استان خراسان رضوی دارند.

نظارت بیش از ۱۰۰ هزار نفر بر اجرای انتخابات در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، ظهر امروز، 28 خرداد ماه در بازدید از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات ابتدایی رأی‌گیری در خراسان رضوی، گزارش‌ها حاکی از این است که مردم استقبال بسیار خوبی داشتند و از ساعات اولیه اخذ رأی در روستاها، شهرهای استان و شهر مشهد بر صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و از این بابت، صمیمانه از تمام عزیزانی که همت کردند و در انتخابات شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم‌.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی افزود: در رابطه با جانمایی مکان‌های اخذ رأی، بر اساس نظارت‌های میدانی که با همکاری اداره‌ کل بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته بود‌، تلاش کردیم محیط‌هایی انتخاب شود که امکان تهویه هوا وجود داشته باشد. طبق گزارش‌‌های اولیه رای‌دهندگان و اعضای شعب، پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده‌اند‌. یک روز پیش از انتخابات، محل شعب اخذ رای ضدعفونی شده و بسته‌های بهداشتی در شعب قرار داده شده و تاکید بر این بوده که فواصل اجتماعی رعایت شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در سطح استان خراسان رضوی دارند، تصریح کرد:  امیدوار هستیم افرادی که توفیق نداشتند در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه‌ کنند، در ساعات باقی‌مانده حضور پیدا کرده و آرای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام
captcha