شکل‌گیری نهضت تبلیغی زنان در زنجان
کد خبر: 3983702
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

شکل‌گیری نهضت تبلیغی زنان در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زمینه‌سازی نهضت تبلیغی زنان با رویکرد جدید در استان در حال شکل‌گیری است تا هر زنی در هر شغلی نقش خود را در قالب الگوی سوم زن مسلمان ایفا کند.

شکل‌گیری نهضت تبلیغ زنان در زنجانحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به فعالیت جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی دینی اظهار کرد: ‌این جمعیت در بخش‌های عفاف و حجاب، خانه و خانواده، دخترانه، سبک زندگی، سلامت و بهداشت و بانوان نمونه فعالیت می‌کند. همچنین زمینه‌سازی نهضت تبلیغی زن با رویکرد جدید در استان در حال شکل‌گیری است تا هر زنی در هر شغلی نقش خود را در قالب الگوی سوم زن مسلمان ایفا کند.

وی به برنامه تبلیغات اسلامی در هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب یک از برنامه‌های این هفته است که این نمایشگاه‌ها با در اختیار قرار دادن پلاکارد و تابلوهای مرتبط با مقوله حجاب و عفاف در سطح ادارات و مجموعه‌های فرهنگی برپا می‌شود.

این مسئول جلسات تبیینی و بصیرتی در خصوص عفاف و حجاب و آثار و برکات آن برای فرد و جامعه، فلسفه حجاب و ارتباط آن با تحکیم خانواده در ارگان‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: حجت‌الاسلام دهنوی نیز در سه شهرستان زنجان، ابهر و خرمدره حضور می‌یابد و جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در روستاها نیز از طریق روحانی مستقر جلسات فرهنگی و آموزشی عفاف و حجاب برای دختران و دانش‌آموزان برگزار می‌شود، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مؤسسات قرآنی نیز برنامه‌هایی را متناسب با این هفته تدارک دیده و اجرا خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم این برنامه‌ها باعث شود تا جامعه هرچه بیشتر با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا شود؛ چراکه صیانت اخلاقی و اجتماعی را در پی دارد و تلاش داریم بر تهاجم فرهنگی غرب که می‌خواهند فرهنگ برهنگی را در جامعه اسلامی رواج دهند، غلبه کنیم.

انتهای پیام
captcha