مسابقه سنگرهای انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3993942
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

مسابقه سنگرهای انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول بسیج مساجد و محلات استان اردبیل، گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مسجد، مسابقه سنگرهای انقلاب در محلات استان اردبیل برگزار می‌شود.

رضازاده// مسابقه سنگرهای انقلاب در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین اکبر تاریخی، مسئول بسیج مساجد و محلات استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده و به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی مسجد، مسابقه سنگرهای انقلاب در محلات استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت برنامه‌های مسجدمحور در محلات استان اردبیل با هدف تحقق برنامه‌های گام دوم انقلاب اسلامی برای رفتن به سمت برنامه‌های مسجدمحور جزو اولویت‌های اساسی بوده که به همین منظور برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، برنامه‌های اساسی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج مساجد و محلات استان اردبیل، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات و بهره‌مندی از جوایز نقدی به کانال‌های basaer57 و salehin2 مراجعه کنند.

تاریخی تصریح کرد: سؤالات مسابقه در تاریخ 15 شهریورماه از ساعت 18 تا 19 در کانال های فوق بارگذاری و شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت yun.ir/masjed 1400 نسبت به ارائه پاسخ‌های سؤالات مسابقه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha