طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شود
کد خبر: 3992320
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: به همت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل، طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا در حال اجرا است.

رضازاده// طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شودنادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: به همت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل، طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا برای رفع بلا و تعجیل در فرج امام زمان(عج) در استان در حال اجرا است.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مذهبی برای رفع بلای ویروس منحوس کرونا از اهداف مهم این طرح است که به همین منظور قرائت زیارت عاشورا در بین نوجوانان و جوانان برای ادامه راه شهدای کربلا امری لازم و ضروری است که برای نسل امروزی بایستی مورد توجه واقع شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ادامه داد: از عموم مردم استان برای مشارکت در این طرح معنوی و قرائت زیارت عاشورا تا اربعین با هدف رفع بلا و ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا دعوت به عمل می‌آید تا هر چه سریع‌تر از شر این بیماری رهایی یابیم.

سقاء اظهار کرد: قرائت ادعیه و زیارت‌ها یک امر مهم و اساسی برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) است که به همین منظور تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha