محقق نشدن مصوبه بهره‌برداری از تنها مجتمع علوم قرآنی کاشمر
کد خبر: 3997049
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

محقق نشدن مصوبه بهره‌برداری از تنها مجتمع علوم قرآنی کاشمر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر از محقق نشدن مصوبه سفر استاندار خراسان رضوی مبنی بر بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی این شهرستان انتقاد کرد.

محقق نشدن مصوبه سفر استاندار خراسان رضوی در بهره‌برداری از تنها مجتمع علوم قرآنی کاشمرحجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه دستگاه اجرایی این پروژه اداره‌کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در سفر بهمن‌ماه سال گذشته، استاندار خراسان رضوی به کاشمر مصوب شد، مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی این شهرستان تا 31 تیرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد، اما هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: اکنون این پروژه 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس آنچه اعلام شده است، اعتبار موردنیاز برای تکمیل شدن این مجتمع سه میلیارد تومان بوده که سال گذشته تنها 300 میلیون تومان اعتبار داشت و برای سال جاری نیز یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر تصریح کرد: اگرچه بر اساس مصوبه استاندار خراسان رضوی، این پروژه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسید، اما اعلام شد اگر تخصیص اعتبارات پیش‎بینی شده تکمیل شود، تا خردادماه سال آینده تحویل داده می‌شود.

صداقتی بیان کرد: اکنون نمای ساختمان به همت پیمانکار در مرحله اجرایی قرار دارد، اما برای انشعابات مشکل داریم، هرچند براساس مصوبات انشعابات برای مراکز و مجتمع‌های علوم قرآنی رایگان هستند، اما اداره برق نمی‌پذیرد.

وی به نیمه‌ تمام ماندن 12ساله ساخت مجتمع علوم قرآنی این شهرستان به‌دلیل نبود اعتبار اشاره کرد و گفت: این طرح فرهنگی عمرانی با ۸۰۰ مترمربع زیربنا دارای کد اعتباری است و تاکنون 70درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی در راستای اجرای مصوبه سفر استاندار خراسان رضوی در بهمن‌ماه سال گذشته به کاشمر پیشرفتی نداشته است.

انتهای پیام
captcha