راه امام حسین(ع)؛ یکی از محورهای وحدت در میان مسلمانان جهان
کد خبر: 4000702
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

راه امام حسین(ع)؛ یکی از محورهای وحدت در میان مسلمانان جهان

دبیر ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین کاشمر پياده‌روی مسلمانان در اربعين حسينی را نشانه اقتدار و اتحاد مسلمانان دانست و عنوان کرد: راه امام حسین(ع) یکی از محورهای وحدت در میان مسلمانان جهان است.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در دومین شهر زیارت خراسان رضوی برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد ایوبی، دبیر ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین کاشمر، امروز پنجم مهرماه، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: برای ششمین سال متوالی همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «حرم تا حرم» در کاشمر برگزار شد.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش که با حضور حدود 30هزار نفر از مردم این شهرستان برگزار شد، با پای پیاده مسیر پنج کیلومتری حرم امامزاده سیدحمزه(ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی(ع) را پیمودند با آرمان‌های نهضت حسینی تجدید بیعت نمودند.

ایوبی بیان کرد: در مسیر حرکت عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت نیز بیش از 20 موکب سلامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شرکت‌کنندگان در این همایش عظیم پذیرایی کردند و به توزیع آب معدنی و ماسک نیز پرداختند.

دبیر ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین کاشمر با اشاره به اینکه تمام تلاش بر حفظ سلامت شرکت‌کنندگان در این همایش بوده است، تصریح کرد: با حضور پرشور شرکت‌کنندگان همایش اربعين به بزرگترين همايش دينی و مذهبی جهان تبديل شده است.

وی پياده‌روی مسلمانان در اربعين حسينی را نشانه اقتدار و اتحاد مسلمانان دانست و عنوان کرد: راه امام حسین(ع) یکی از محورهای وحدت در میان مسلمانان جهان است.

اقامه سه نماز جماعت ظهر و عصر در زمان‌های مختلف، قرائت زیارت اربعین، برپایی عزاداری از ویژه‌برنامه‌های همایش جاماندگان اربعین حسینی در دومین شهر زیارتی خراسان رضوی بود.

انتهای پیام
captcha