پیام تبریک «شیخ زهیر جعید» به جهاد اسلامی فلسطین
کد خبر: 4003120
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

پیام تبریک «شیخ زهیر جعید» به جهاد اسلامی فلسطین

هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان در پیام تبریکی به مناسبت سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تأسیس این جنبش را یک اقدام بنیادین و مستمر برای آزادی فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها دانست.  

به گزارش ایکنا از لبنان، شیخ زهیر جعید، هماهنگ کننده جنبش عمل اسلامی لبنان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیام تبریکی برای «زیاد النخاله» رهبر این جنبش ارسال کرد.
 
وی در این پیام تأکید کرد که تأسیس جنبش جهاد اسلامی اقدام بزرگ بنیادین و مستمر برای فلسطین عزیز و آزادی این سرزمین از لوث وجود صهیونیست‌های کینه‌توز بوده است.
 
شیخ جعید در این پیام ضمن ابراز خشنودی نسبت به ارتباط مستحکم و همکاری مشترک جبهه عمل اسلامی و جنبش جهاد اسلامی، خطاب به النخاله گفت: از زمان تأسیس جهاد اسلامی که رهبری آن را دکتر فتحی الشقاقی (ره) بر عهده گرفت، تا زمانی که رهبری این حزب بر عهده دکتر رمضان عبدالله شلح قرار داده شد و تا اکنون که شما رهبری این جنبش را بر عهده دارید، این جنبش بر اساس روش صحیح و مقاوم و استوار پیش رفته و از موضع خود عقب نشینی نکرده است؛ از خداوند متعال می‌خواهیم که شما بهترین جانشین برای رهبران گذشته این جنبش باشید.
 
وی در پایان به برادران و خواهران خود در جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خاطر ادامه نقش مهمی که در جهت آزادی مسجد الاقصی و خاک فلسطین از چنگال صهیونیست‌های کینه‌توز دارند، تبریک گفت.
 
انتهای پیام
captcha