تأکید دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مبارزه تا احیای وحدت و نهضت مردم فلسطین
کد خبر: 4001865
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

تأکید دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مبارزه تا احیای وحدت و نهضت مردم فلسطین

زیاد نخاله تصریح کرد که مقاومت به درگیری با اشغالگران تا احیای وحدت و نهضت مردم فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، نخاله بر ضرورت بازآرایی جبهه‌های مقاومت علیه اشغالگران و توسعه واقعی مقاومت تأکید کرد و تصریح کرد باید درعین‌حال که دشمن را مشغول می‌کنیم، از مذاکره با آن‌ها خودداری کنیم.

دبیر کل جهاد اسلامی گفت هجوم غرب علیه ملت ما با ایجاد فتنه صهیونیستی در سرزمین فلسطین برای خدمت به برنامه سلطه و استعمار به اوج خود رسیده است و امروز با نظم جهانی پشتیبانی می‌شود.

وی افزود نظام سلطه جهانی توانست ملت ما را تکه‌تکه کند، سرزمین عربی و اسلامی ما را تجزیه کند و با از بین بردن چندین نظام، غرب‌زدگی را در میان ما ایجاد کند.

نخاله با بیان اینکه مردم فلسطین از مقدسات خود دفاع می‌کنند و در این حماسه تاریخی جان خود را فدا می‌سازند، تصریح کرد که جهد و کوشش، ملت را در راه قدس متحد ساخت، چرا که قدس ما را گرد هم می‌آورد و نماد وحدت و افتخار ملت ماست.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در سالروز آزادسازی بیت‌المقدس از سوی صلاح‌الدین ایوبی، گفت این واقعه تاریخی ارزش یادآوری دارد، چرا که می‌توان از آن درس گرفت و با تجربه برگرفته از آن با طرح غربی جدید علیه امت مسلمان و عرب مقابله کرد.

وی افزود صلاح‌الدین ایوبی در اتحاد امت مسلمان و بازپس‌گیری قبله اول موفق شد و این امر به ما امید و اطمینان می‌دهد که می‌توان بر شکست غلبه کرد، چرا که وی هرگز از درگیری با اشغالگران بازنایستاد.

انتهای پیام
captcha