آزادی ۲۵ زندانی سبزواری با کمک خیرین
کد خبر: 4017127
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
در نذر هشتم به نیت امام رضا(ع) انجام شد:

آزادی ۲۵ زندانی سبزواری با کمک خیرین

رئیس زندان سبزوار در سیزدهمین مرحله نذر هشتم در خراسان رضوی، با آزادی ۹ نفر از زندانیان سبزواری، گفت: تاکنون ۲۵ زندانی با کمک خیرین و نمازگزاران مساجد در نذر هشتم آزاد شدند.

آزادی زندانیان خیرین سبزواری خراسان رضوی

رمضانعلی سیدآبادی، رئیس زندان سبزوار، در سیزدهمین مرحله نذر هشتم، با آزادی 9 نفر از زندانیان سبزواری، با حضور رئیس دادگستری، امام جمعه سبزوار و جمعی از مسئولان، در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، بااشاره به آزادی 25 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از ابتدای سال جاری، در سبزوار با کمک خیرین، اظهار کرد: در سیزدهمین مرحله نذر هشتم استانی و چهارمین مرحله آن در سبزوار که با نیت آزادی زندانیان هر ماه برگزار می شود، 9 نفر از زندانیان سبزواری آزاد شدند.

وی ادامه داد: در سه مرحله قبلی، بدهی مالی این زندانیان حدود 415 میلیون تومان بود که با تلاش مددکاران زندان، 160میلیون تومان از شاکیان رضایت گرفته شد و 259 میلیون تومان پرداخت نقدی از طریق خیرین محترم و نمازگزاران مساجد تا به امروز آزاد شدند.

رئیس زندان سبزوار عنوان کرد: مرحله چهارم آزادسازی زندانیان سبزوار که با نیت امام رضا(ع)، با عنوان نذر هشتم در سبزوار برگزار می‌شود، 9 نفر از زندانیان با جرایم مالی 165 میلیون تومانی هستند. حدود 64 میلیون تومان از شاکیان توسط مددجویان زندان رضایت گرفته شده و بقیه آن توسط خیرین و نمازگران مساجد پرداخت شده است.

سیدآبادی با تقدیر و تشکر از خیرین اضافه کرد: یکی از زندانیان 5 سال برای 20 میلیون تومان در زندان بود که امروز با کمک خیرین آزاد شد.

در حاشیه این مراسم آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: آزاد کردن یک زندانی سبب خوشحالی یک خانواده و یک فامیل است و کار خداپسندانه‌ای است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن درخصوص کمک به آزادی زندانیان و تقدیر از خیرین، خاطرنشان کرد: امید است این مراحل برای آزادی انسان‌ها، نجومی پیشرفت داشته باشد و نجومی در حقوق‌ها نباشد.

مغیسه اضافه کرد: امیدواریم به زمانی برسیم که هیچ تخلفی و هیچ زندانی وجود نداشته باشد و افرادی نیز که غیرعمد تخلفی و مشکلی داشته‌اند، با کمک خیرین آزاد شوند.

انتهای پیام
captcha