۶ هزار خادمیار افتخاری برای خدمت به زائران رضوی جذب می‌شوند
کد خبر: 4028289
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

۶ هزار خادمیار افتخاری برای خدمت به زائران رضوی جذب می‌شوند

مسئول خادمیاران خراسان رضوی با اشاره به نیاز بخش‌های مختلف حرم رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران گفت: به دنبال جذب ۶۰۰۰ خادمیار افتخاری از شهرستان‌های مختلف خراسان برای خدمت به زائران امام رضا(ع) هستیم.

محمدعلی چمی گو، مسئول کانون خادمیاران حرم رضوی در خراسان رضویمحمدعلی چمی‌گو، مسئول کانون خادمیاران حرم رضوی در خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در حاشیه دیدار با خادمیاران حرم رضوی شهرستان خوشاب و مشتاقان ثبت‌نام برای خدمت‌رسانی در سلطان‌آباد مرکز این شهرستان، با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار نفر در کل کشور در گروه‌های مختلف خادمیاری در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: هدف از خادمیاری استفاده از ظرفیت و انتقال امکانات آستان قدس به شهرستان‌ها نیست، بلکه فلسفه خادمیاری استفاده از ظرفیت خادمیاران در شهرها و روستاهای خودشان برای خدمت به مردم زیر پرچم امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه بعد از خدمت در شهرها برای تشویق و ادامه خدمت خادمیاران یک روز در ماه برای خدمت در مشهد و‌ در جوار حرم رضوی برای خادمیاران در نظر گرفته شده، افزود: در حال حاضر بخش ویلچری برای خادمیاران در نظر گرفته شده است.

چمی‌گو با اشاره به سهمیه ۲۰۰ نفری تعیین شده برای شهرستان خوشاب در جذب خادمیاران رضوی، عنوان کرد: به‌دنبال جذب 6000 خادمیار افتخاری در بخش‌های مختلف و بخش خدمت در ویلچری حرم رضوی هستیم.

وی با اشاره به نیاز و فعالیت ۴۰۰ نفری در هر شیفت حرم رضوی در بخش ویلچری برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی به صورت روزانه، بیان کرد: ثبت‌نام از اقشار مختلف جامعه با مدرک دیپلم به بالا آغاز شده و هدف اصلی خادمیاری خدمت‌رسانی به مردم در شهرهای خودشان زیر پرچم امام رضا(ع) است.

مسئول کانون خادمیاران حرم رضوی اضافه کرد: برای جذب جوانان در این گروه‌ها شرط داشتن کارت پایان خدمت سربازی را حذف کرده‌ایم و معافیت تحصیلی نیز برای دانشجویان قابل قبول و مجردهای بالای ۲۰ سال نیز به شرط داشتن بقیه شرایط می‌توانند، عضو کانون‌های خادمیاری حرم رضوی شوند ‌و اولویت برای خادمیاران ۳ روز خدمت افتخاری در رشته و تخصص خودشان در شهرهای محل خدمتشان است.

انتهای پیام
captcha