آرامگاه شهید مدرس مکانی مناسب برای حضور زائران است
کد خبر: 4041158
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

آرامگاه شهید مدرس مکانی مناسب برای حضور زائران است

مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امروز زیارتگاه شهید مدرس به مکانی مناسب برای حضور زائران تبدیل شده است.

آرامگاه شهید مدرس حجت‌الاسلام موسی فتوحی، مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از زیارتگاه شهید مدرس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه آخرین بار سال 1364 به زیارت آقای شهید آمدم و آن زمان فقط مقبره کوچکی بود، افزود: بسیار خوشحالم که امروز این زیارتگاه به یک مجتمع فرهنگی بزرگ و فاخر در سطح شهرستان تبدیل شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های آستان قدس رضوی در توسعه این زیارتگاه تصریح کرد: امروز زیارتگاه شهید مدرس مرد دین و سیاست نه تنها به یک مرکز بالنده تبدیل شده، بلکه مکانی مناسب برای حضور مسافران و زائران است.

مدیر کل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی با اعلام اینکه حضور مسافران و زائران در این مکان به جریان اقتصادی شهرستان هم کمک می‌کند، تصریح کرد: زیارتگاه شهید مدرس آبروی شهرستان کاشمر است. زندگی، اخلاق، رفتار و اندیشه‌های شهید آیت‌الله مدرس برای زائرانی که به این مکان می‌آیند و همچنین خود شهروندان کاشمری الگوی بسیار مناسبی است.

فتوحی تصریح کرد: با اقدامات ارزنده و قابل توجهی که در این زیارتگاه تاکنون انجام شده، اکنون این مجموعه به لحاظ گردشگری و زائرپذیر بودن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین از موزه شهید مدرس نیز بازدید نمود.

زیارتگاه شهید مدرس مکانی مناسب برای حضور زائران است

انتهای پیام
captcha