ضرورت ایجاد حلقه اتصال بین تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های حاکمیتی
کد خبر: 4050136
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

ضرورت ایجاد حلقه اتصال بین تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های حاکمیتی

استاندار خراسان‌رضوی به ایجاد حلقه اتصال بین تشکل‌های قرآنی مردم نهاد و دستگاه‌های حاکمیتی تأکید کرد.

 یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان‌رضوی  شامگاه، 27 فروردین،  در نشست صمیمی با نخبگان، فعالان و پیشکسوتان قرآنی استان خراسان رضوی که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در تالار نور برگزار شد،  ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: حضور در جمع نخبگان قرآنی یک توفیق است و یک فرصت برای این است که در حوزه قرآن هر کاری که می‌توانیم و ضرورت دارد انجام دهیم.

وی ادامه داد:  در خصوص جامعه قرآنی مسئله‌ای که وجود دارد ارتباط بین تشکل‌های قرآنی که مردمی هستند و دستگاه‌ها و  نهادهای حاکمیتی است، لذا این حلقه اتصال باید برقرار باشد.

نظری افزود: در همه عرصه‌ها به همین ترتیب است و ما نیز  اعتقاد داریم که کار اصلی با مردم است و جوشش‌های مردمی در همه زمینه‌ها کارگشا است و می‌تواند برای نیل به اهداف را در آن عرصه و حوزه  مثمر ثمر باشد که در واقع  این یک اصل در همه بخش‌ها است و در زمینه قرآنی هم صدق می‌کند.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: در این راستا و برای اتصال این حلقه یعنی تشکل‌های مردمی با دستگاه‌های حاکمیتی نیز آمادگی انجام وظیفه به هر شکل برای رسیدن به یک جمع‌بندی را داریم و برای یک ارتباط مستمر در خصوص حل مسائل در این زمینه آماده هستیم.

انتهای پیام
captcha