پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه قطار مشهد-یزد
کد خبر: 4063002
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه قطار مشهد-یزد

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت جمعی از زائران بارگاه منور امام رضا(ع) را در حادثه قطار مشهد-یزد تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، با صدور پیامی درگذشت جمعی از زائران بارگاه منور امام رضا(ع) را در حادثه قطار مشهد-یزد تسلیت گفت. متن پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و ناگوار قطار محور مشهد به یزد که‌ منجر به درگذشت تعدادی از زائران عزیز امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) و آسیب به جمعی از میهمانان بارگاه قدس رضوی در ایام مبارک دهه کرامت شد، موجب حزن و تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده و عزادار بویژه مردم دارالعباده یزد، آمادگی کامل آستان قدس رضوی برای هرگونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی و درمانی در امر رسیدگی به مصدومان این حادثه را اعلام می‌دارم و امید است مسئولان مربوطه با بررسی دقیق حادثه ضمن برخورد با مقصرین این رخداد اندوه بار و تلخ، مانع از حوادث مشابه شوند.

در جوار مضجع منور و شریف حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة والثناء، رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان عزیز و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را از درگاه پروردگار متعال مسالت می‌نمایم.

احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام
captcha