استاندار خراسان رضوی از موزه شهید آیت‌الله مدرس(ره) بازدید کرد
کد خبر: 4064787
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

استاندار خراسان رضوی از موزه شهید آیت‌الله مدرس(ره) بازدید کرد

استاندار خراسان رضوی در بازدید از موزه زیارتگاه شهید مدرس(ره)، اظهار کرد: شهید مدرس نماد جامع و کامل سیاست عین دیانت است که الگویی عملی و بسیار مغتنی به‌شمار می‌رود.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز، 27 خردادماه در بازدید از موزه زیارتگاه شهید مدرس(ره)، اظهار کرد: شهید مدرس نماد جامع و کامل سیاست عین دیانت است که الگویی عملی و بسیار مغتنی به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این الگو در شرایط امروز می‌تواند راهنمای رفتار همگان به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

در این بازدید محمد یعقوبی، مدیر مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس(ره) گفت: امروزه زیارتگاه شهید مدرس(ره) به قطب فرهنگی در منطقه تبدیل شده است. با نگاه کلان مجموعه آستان قدس رضوی، آرامگاه این فقیه سیاستمدار به قطب فعالیت‌های فرهنگی منطقه تبدیل شده است.

وی بیان کرد: موزه آثار و اسناد شهید مدرس که مجموعه‌ای شامل اسناد، تصاویر و وسایل شخصی این شهید از جمله قرآن، عصا، پیراهن، چراغ، قلم، سجاده و پارچ سفالی است و هم‏چنین کتابخانه مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله مدرس به‌عنوان غنی‌ترین مجموعه فرهنگی و علمی منطقه که دارای منابع دیجیتال، نشریات و مجلات علمی ادواری و بخش‌های سمعی و بصری است در خدمت مراجعان و پژوهشگران قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و زیارت مرقد مطهر شهید آیت‌الله مدرس(ره)، از موزه و سایر خدمات ارزنده فرهنگی و عمرانی آستان قدس رضوی در این مجموعه بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha