ایجاد کمپ زائر در اولویت شهرستان کاشمر قرار گیرد
کد خبر: 4067419
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

ایجاد کمپ زائر در اولویت شهرستان کاشمر قرار گیرد

معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان‌رضوی از مسئولان شهرستان کاشمر درخواست کرد، ایجاد کمپ زائر در اولویت برنامه‌هایشان قرار بگیرد.

کمپ زائر حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی، از کاشمر به‌عنوان شهری تاریخی، مذهبی و انقلابی نام برد و گفت: با توجه به تعامل مشترکی که بین استانداری و مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان وجود دارد مسائل مربوط به روحانیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین مدرسه علمیه حاج سلطان تاریخی شده که امیدواریم در مرمت آن تسریع شود.

وی گفت: در جلسات برنامه‌ریزی استان طرح آمایش سرزمین خراسان رضوی نیز چند اصلاحیه و ویرایش داشته که مصوب شده و رویکرد یک مورد نیز زیارتی بوده است، بنابراین می‌طلبد فرمانداری کاشمر این موارد را از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیری کند تا اجرایی شود.

گنابادی‌نژاد با اشاره به اینکه برای توسعه کتاب و کتاب‌خوانی اقدامات ارزشمندی در شهرستان کاشمر صورت گرفته است، بر توسعه کتابخانه‌ها در روستاها تأکید کرد و افزود: فدافن، اولین روستا در کاشمر بوده که با کمک خیران کتابخانه در آن تأسیس شد که امیدواریم با کمک مجمع خیرین موضوع کتابخانه‌سازی ادامه پیدا کند، آمادگی را داریم تا از اعتبارات دولتی و دیگر منابع از این طرح‌های مهم حمایت کنیم.

معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از مسئولان شهرستان کاشمر درخواست می‌کنم ایجاد کمپ زائر در اولویت برنامه‌هایشان قرار بگیرد و طی مدت یک‌ماه اگر سندی از اولویت‌های حوزه زائر در شهرستان تنظیم شود، آمادگی داریم موارد تأمین نیازهای خدمات زائران در شهرستان را پیگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha