اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی
کد خبر: 4079529
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

اسامی برگزیدگان مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در رشته‌های آوایی از سوی اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام شد.

مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی با حضور 266 متسابق در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان و دعاخوانی برگزار شد. از تعداد اعلام شده 114 نفر در بخش آوایی از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند که این شرکت‌کنندگان جمعه، 28 مرداد در امامزاده محمدعابد(ع) اراک با یکدیگر رقابت کردند.

اسامی برگزیدگان این مرحله از مسابقات به ترتیب رتبه اول تا سوم بدین شرح است:

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق محمدرضا اکبری از اراک، محمد جلیلیان از ساوه و محمدرضا عسگری از اراک. در رشته قرائت ترتیل محمد شریفی از اراک، محمد محمدی از اراک و حمید باباجانی از ساوه. رشته حفظ کل قرآن کریم ابوذر کرمی از اراک، رضا نادی از شازند و حمیدرضا طبیبی از ساوه. رشته حفظ 20 جزء مرتضی سعیدی از اراک، حسن یعقوبی از اراک و سید محسن میرعلی‌اکبری از اراک. رشته حفظ 10 جزء رضا محسن‌آبادی از اراک، مصطفی سعیدی از اراک و محمد طاهر میرزایی از اراک. رشته حفظ 5 جزء جواد رضایی اراک، پژمان احمدی اراک و مرتضی قنبری از ساوه.

برگزیدگان بخش بانوان به ترتیب رتبه اول تا سوم:

در رشته قرائت تحقیق نسترن محمودی از اراک، فاطمه خادمیان از ساوه و زهرا گرجی از اراک. رشته قرائت ترتیل شیما احمدی از اراک، شیما مؤمنی از اراک و طاهره ملایری از آشتیان. در رشته حفظ کل زینب مهدوی‌نکو از ساوه، فاطمه فارسی از ساوه و پریسا نجفی از اراک. رشته حفظ 20 جزء شیما مهرآبادی از اراک، هانیه قناتی از ساوه و سهیلا حسینجانی از اراک. رشته حفظ 10 جزء زهرا تلخابی از فراهان، ملیکا توکلی از شازند و طیبه نوروزی از اراک. رشته حفظ 5 جزء زهرا آقارضی از اراک، رقیه صدری از ساوه و هدی کارونی از اراک.

ضبط استودیویی رشته‌های اذان و دعاخوانی نیز انجام و فایل‌ها برای تهران ارسال شده است که نتایج پس از داوری اعلام می‌شود. همچنین سهمیه استان مرکزی و اسامی راه‌یافتگان از استان به مراحل بالاتر از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تعیین و در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha