پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت بر دستان مردم کاشمر تشییع شد
کد خبر: 4099906
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت بر دستان مردم کاشمر تشییع شد

آئین تشییع پیکر مطهر بسیجی مدافع امنیت شهید «حسن براتی» در کاشمر برگزار شد.

شهید براتی شهید حافظ امنیتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، آئین تشییع پیکر مطهر بسیجی مدافع امنیت شهید «حسن براتی» در کاشمر برگزار شد. در این مراسم که بعدازظهر امروز 24 آبان‌ماه، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم کاشمر همراه بود، شرکت‌کنندگان پیکر این بسیجی شهید مدافع امنیت را تا گلزار شهدای مدفون شده در آستانه مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) بر دستان خود بدرقه و تشییع کردند.

پیکر مطهر بسیجی مدافع امنیت شهید «حسن براتی» پس از تشییع در کاشمر، مجدد به مشهد بازگردانده شد تا فردا ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه از مقابل مهدیه مشهد بر دستان مردم و زائران بارگاه منور رضوی تشییع گردد و پس از طواف در حرم مطهری رضوی برای خاکسپاری به زادگاهش روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر منتقل شود.

شهید «حسن براتی» حین انجام مأموریت در جریان اعتراضات اخیر در 22 مهرماه از سوی سرنشین خودروی سواری پراید در مشهد، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از یک‌ماه تحمل جراحات، روز گذشته 23 آبان ماه، به خیل عظیم شهدا پیوست، پیکر مطهر این شهید، امروز در زادگاهش بر دستان مردم‌ شهید پرور کاشمر تشییع شد.

شهید حسن براتی اهل کاشمر و متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ است که حدود ۱۵ سال در منطقه عبدالمطلب مشهد سکونت داشته است. این بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد در ۲۲ مهرماه امسال پس از مشکوک شدن به یک خودروی سواری پراید با پلاک غیربومی، آن را مورد بررسی قرار می‌دهند که با شلیک یکی از سرنشینان خودرو مجروح می‌شود. این بسیجی ۳۴ ساله که دارای یک فرزند دختر بود، روز گذشته 23 آبان ماه، بر اثر شدت جراحات در بیمارستان قائم مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha