تغییر زمان برپایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4109447
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

تغییر زمان برپایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به تغییر زمان برگزاری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: این تصمیم با توجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها و موافقت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها اتخاذ شده است.

جواد باقری بیلندی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

جواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از تغییر زمانبندی برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد و گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها و موافقت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها، زمان برگزاری آزمون‌های بخش‌های آوایی و معارفی در مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر کرده است.

وی افزود: بر همین اساس مرحله دانشگاهی بخش آوایی این دوره که مقرر بود دی‌ماه برگزار شود به بهمن‌ماه 1401 موکول شده است. در این زمینه معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی هر دانشگاه تاریخ دقیق برگزاری آزمون را به اطلاع ثبت‌نام‌کنندگان خواهند رساند.

باقری‌بیلندی تصریح کرد: همچنین در بخش معارفی هفته آخر بهمن‌ماه 1401 و بازه زمانی بعد از امتحانات پایانی نیمسال اول به عنوان زمان برگزاری این بخش در مرحله دانشگاهی در نظر گرفته شده است. زمان دقیق آزمون‌های این بخش نیز متعاقباً از طریق مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. این بخش تا قبل از این تغییر باید روزهای سوم و چهارم دی‌ماه برگزار می‌شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون‌ها، ثبت‌نام از متقاضیان در تمامیِ بخش‌های شش‌گانه جشنواره نیز تا پایان دی‌ماه 1401 تمدید شده است. این زمان در مرحله اول تا 20 آذرماه در نظر گرفته شده بود که در ادامه تا پایان آذرماه اعلام شد، با تغییر زمان برگزاری جشنواره زمان ثبت‌نام تا پایان دی‌ماه تمدید شده است.

وی در مورد شیوه ثبت‌نام در جشنواره افزود: امسال هر متقاضی برای ثبت‌نام می‌تواند با مراجعه به لینک سامانه جشنواره، برای خود پروفایل شخصی ایجاد و تا پایان دی ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کند.

انتهای پیام
captcha